Citeren06.06.20070 likes
Dode vissen drijven met de stroom mee,levende vissen zwemmen ertegenin..

Advertise here!! |
Citeren06.06.20070 likes Dode vissen drijven met de stroom mee,levende vissen zwemmen ertegenin.. ![]() |
Citeren06.06.20070 likes Hoe ver weg moet je zijn,om in een vissenHemel te geloven?
![]() |
Citeren06.06.20070 likes wat is je eigen voorstel emergency we zouden het met taakstraf kunnen doen moeten natuurlijk wel weten hoe groot je spijt is en dat je aan iedereen je berouw toont
rechter visser |
Citeren06.06.20070 likes Zuurkool, ik moet het je weer zeggen: jij begrijpt de essentie van sarcasme niet.
Vooruit dan maar, een definitie: sar-cas-me (het~) 1 bittere, bijtende spot En mensen, het was maar een vissie! ![]() |
Citeren06.06.20070 likes heb je al gekeken onder persoonlijk en bericht emergency
visser |
Advertise here!! |
Citeren06.06.20070 likes Dametje Emergency , als jij soms de indruk wilt wekken dat je een bijdehandje bent.... dan moet ik je bij deze teleurstellen... dat gaat namelijk niet lukken. Je hebt reeds lang geleden - en nog steeds- duidelijk laten zien dat je sociaal emotionele ontwikkeling beneden het gemiddelde zit.
Met punten, komma's en betekenissen van woorden - opgezocht in het woordenboek - kom je niet ver in het leven. Hartelijke groetjes van Tante Flair ![]() |
Citeren06.06.20070 likes punt |
Citeren06.06.20070 likes hahaha flair, you go girl |
Citeren06.06.20070 likes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren06.06.20070 likes hoe je iets duidelijk wil maken is in mijn ogen echt niet belangrijk en als je de leeftijd hebt berijkt is het wel het minste waar je je druk over moet maken hoef niemand verantwoording af te leggen zijn belangrijker dingen in het leven en zal daar niet te diep op ingaan en ook niet over hebben word ander zo afgezaagd als ik maar het fluiten bij zaalvoetbal kan blijven doen
visser |