Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Gezelig kletsen.com en proost mensen.

Advertise here!!

Citeren08.10.20060 likes
Hmm tis weer herfst, de bladeren vallen.
Waar hebben jullie toch last van, tis internet en hoort gezellig te zijn en te blijven, het is virtueel, neem het niet zo serieus.
Ik ben zelf ook wel een aantal keren virtueel getrouwd en zo, de meeste heb ik nog nooit ontmoet en zal ook nooit komen.
Ik leef niet hier hoor..
Ga es vaker naar een discotheek en swing het uit je lijf met echte mensen..
Wat kun je nu echt verwachten van een chat, ik tik ook vaak ik hou van jou.. en ik vind je lief en ik kus wat af hier...
Als het echt zou zijn was ik nu doodziek denk ik.
Je weet niet echt wat je kust, kunnen wel mannen zijn ook, dus ik kus hier mannen net zo vrolijk, want dat kunnen best wel es vrouwen zijn in het echt
Citeren08.10.20060 likes
het is herfst waters en maar goed ook anders had ik me verjaardag niet kunnen vieren. en het was weer gaaf.

een van de eerste keren dat ik op klets kwam heb ik je leren kennen waters. het was een ontzettend leuk gesprek over berenvel open haard en smeltend kaas op me buik
heb daar ontzettend veel lol aan gehad. je hebt dan ook altijd een plekje in me hartje verovererd waters

dat is wat ik het leuke vind aan chat. weg uit de sleur van allerdag. lekker geinen en lol maken. eigenlijk hoe gekker hoe beter ( maar natuurlijk wel binnen de lijnen van kletsen ).

ik snap ook wel dat sommige mensen daar niet van houden.
Citeren09.10.20060 likes
Dank je wel lieverd..
Ik zal zuinig zijn op mijn plekje.
Ik zal ook even plaats voor jou maken, kan er wel een paar uitgooien inmiddels

Adverteer hier