Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Getrouwd maar....

Advertise here!!

Citeren29.01.20120 likes
heb 3 schatten van kinderen: 5.5 jaar, 4 jaar en 2 jaar...dat gooi je idd niet zomaar weg..dat maakt het net zo moeilijk...moest ik de kindjes niet gehad hebben, had ik weggeweest...dit is jammer genoeg niet zomaar een bevlieging...
ms wel liever mailen als je het niet erg vindt...
Citeren29.01.20120 likes
pfff heftig hoor, en heel erg moeilijk maar ik zou toch als eerste in gesprek gaan met je man, misschien zijn jullie door het krijgen van kinderen in een sleur geraakt en wat minder tijd voor elkaar. ALs dat het geval is zouden jullie misschien eens een keer weg kunnen gaan met zijn tweetjes, en dan zou jij kunnen kijken of je nog iets voelt voor je man. Maar ik wil niet vervelend doen, maar ik ga slapen, maar zal je morgen of zo terug berichten, sterkte met alles, knuffel
Citeren29.01.20120 likes
het is iets ingewikkelder dan dat....slaapwel, knuffel
Citeren30.01.20120 likes
Muglita dat is heel wat, maar dat is zeker iets waar je van wakker lig.

Maar als het niet meer gaat, gaan je kinderen dat ook merken.
sterkte

knuffel Bella
Citeren30.01.20120 likes
je hebt gelijk, ze zijn gelukkig nog klein en staan daar niet bij stil....

Advertise here!!

Citeren30.01.20120 likes
Is wel zo, maar je moet er zelf niet aan onder door gaan muglita.

Je moet er ook zijn voor je kinderen en dat ga op den duur opspelen als je niet jezelf kan zijn
Citeren30.01.20120 likes
idd, met momenten ga ik er onder door, maar kids houden me gelukkig recht en leiden me af...
Citeren30.01.20120 likes
Maar die ander waar je wat voor voel, wil die ook voor jou gaan?
Citeren30.01.20120 likes
die is idd ook heel verliefd, maar zit ook in een huwelijk met kind...
Citeren30.01.20120 likes
lastig pakket dus waar jullie beiden in zitten, maar geef jezelf de tijd om na te denken wat je hiermee wilt, maar ik vind wel dat je met je man moet praten

Adverteer hier