Citeren29.01.20120 likes
verliefd op iemand anders!
Advertise here!! |
Citeren29.01.20120 likes verliefd op iemand anders! |
Citeren29.01.20120 likes owjee. ![]() |
Citeren29.01.20120 likes idd owjee en niets aan te doen.... |
Citeren29.01.20120 likes ik zou eerlijk tegen je man zijn Liefde kan je niet dwingen, als jij niet meer van je man houdt dan moet je heel goed nadenken wat je daarmee wilt, is het een "bevlieging"of zit het niet goed met je huwelijk..................heel veel sterkte in ieder geval |
Citeren29.01.20120 likes bedankt! mijn man weet dat er iets is...geheel eerlijk heb ik nog niet kunnen zijn, omdat de situatie heel ingewikkeld is...hij kent hem... |
Advertise here!! |
Citeren29.01.20120 likes dat had ik door muglita, daarom heb ik het ook veranderd, dacht dat je man was, sorry
Misschien moet je er met je man over praten, vraag je zelf af, hoeveel jij nog voor je man voelt, ben je nog verliefd op hem, hou je nog van hem etc etc. Heel lastig, maar nogmaals heel veel sterkte ![]() |
Citeren29.01.20120 likes ja zag het, mijn eerste keer hier...nog wat wennen! moet het kwijt, het vreet me op...is idd heel lastig en dat beslis je ook niet op 1 2 3....ik kan nog niet alles opgeven... |
Citeren29.01.20120 likes hoelang zijn jullie bij elkaar als ik vragen mag? en geeft niet meis dat je het kwijt moet, en welkom hier ![]() |
Citeren29.01.20120 likes bedankt! Wij zijn bijna 10 jaar samen, waarvan 6 getrouwd...en dit is de allereerste keer dat dit me overkomt.... |
Citeren29.01.20120 likes dat is inderdaad een hele tijd meis, dat gooi je niet zomaar weg, dus dat maakt het een stuk moeilijker, ik bedoel jullie hebben toch al een heel leven met elkaar, ik weet niet of jullie ook kinderen samen hebben? Als je het vervelend vindt om hier alles neer te zetten mag je me ook mailen meis |