Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

Gerechterlijke uitspraak

1

Advertise here!!

Citeren30.01.20070 likes
Vandaag ben ik op de jeugdrechtbank geweest voor Sarah , eigenlijk moet ik eerlijk tegen mezelf zijn en zeggen dat de rechter vanuit het standpunt van Sarah heeft gesproken .

De uitslag is heel raar maar eigenlijk niet slecht en ook weer niet goed maar voor men dochter mss wel de beste oplossing op het moment .

Vanuit het standpunt als bezorgde ouder , vader bekeken vind ik het ergens klote maar ik mag niet aan mezelf alleen denken en Sarah op de eerste plaats zetten .

De uitspraak luid : als proefperiode van een maand en als optie een bemiddelaar voor beide partijen .

Om de week wisselend , de ene week vanaf zondag 18u tot de zondag erop 18u de ene keer bij moeder , de andere week bij vader .

Voorlopig de ene week school lopend bij de moeder , de andere week bij de vader .

Om eerlijk te zijn ben ik er niet tegen , gewoon omdat ik uit oogpunt van Sarah niet het recht heb haar het contact met mama weg te nemen .

Als mama nu er een potje van gaat maken dan gaat dit binnen de kortste tijd duidelijk worden en zal de rechter er een ander standpunt in moeten gaan innemen .

Dit is een kans om mama te laten bewijzen dat ze een volwaardige moeder kan zijn en of ze dit daadwerkelijk is .

De toekomst zal dit uitwijzen , ik persoonlijk denk , ...... , pfffff , wordt vervolgt .

Rakkertje , XXXXX
Citeren30.01.20070 likes
Damn..de kinder bescherming in nederland wordt niet voor niks vaak Ouderbescherming en dan vooral "rechten van de moeder bescherming" genoemd...
Heel veel sterkte de komende tijd
zyx
Citeren30.01.20070 likes
moet ik hier van zeggen rakker je hebt wel zekerheid dat je er om de week hebt andere kant zeg ik weet kind wel waar ze aan toe is nu nog niet maar als ze wat ouder is hoe gaat ze er mee om wens je veel wijsheid en sterkte de komende tijd

groeten visser
Citeren31.01.20070 likes
oké rakker,

Proficiat een begin is er nu, het is fijn sarah weer om de week bij je te kunnen hebben.
Je kan haar de liefde geven in die tijd die ze zo hard nodig heeft en dat jouw ook sterker maakt.
Je heb wel een overwinning en tuurlijk mag en moet een kind contact hebben met beide ouders hoe moeilijk het soms of in de meeste gevallen ook is en ligt.
Weet wel dat de weg nog lang is en dan je veel opstakels krijgt op die weg.
Maar die zijn er om overwonnen te worden.

Ik ben blij voor je met dit begin en zet door je weet zelf waar je het voor doet.

gr, hawk
Citeren31.01.20070 likes
Damn..de kinder bescherming in nederland wordt niet voor niks vaak Ouderbescherming en dan vooral "rechten van de moeder bescherming" genoemd...
Heel veel sterkte de komende tijd
zyx

Ben ik het niet mee eens Zyx. K heb een hele andere ervaring met de kinderbescherming en die nam zeer zeker geen beslissing vanuit het oogpunt van de moeder (in mijn geval), maar ook zeer zeker niet vanuit het oogpunt van het kind. In mijn oogpunt nam de kinderbescherming een beslissing vanuit "pleegouderbescherming" gebaseerd op foute informatie.

Advertise here!!

Citeren31.01.20070 likes
Als ik diep in mijn hart kijk is het voor Sarah op die leeftijd totaal niet duidelijk wie voor haar de beste partij is om opgevoed te worden .

Enige dat ik weet is hoe pijnlijk het ook kan zijn voor haar dat ze de kans moet hebben en krijgen haar moeder rond haar te hebben , gezien te situatie in het verleden zal de toekomst hier raad bij moeten geven .

Voor Sarah haar welzijn hoop ik dat deze hele kwestie haar moeder heeft doen inzien dat ze moet veranderen alhoewel ik het eigenlijk niet kan geloven dat ze ooit zal veranderen .

Maar het leven bestaat uit kansen , kansen die iedereen moet krijgen en bij deze ze ook kreeg , het is nu aan haar om te bewijzen en te laten zien dat ze deze kans benut en waard is .

Benut ze deze kans niet om er als echte moeder voor der kind te zijn dan zal de uitslag hierdoor grondig gaan wijzigen , daarom , de toekomst zal dat moeten aantonen , hoe rot het ook voelt als bezorgde vader .

Deze weg moet bewandeld worden , hoop voor Sarah dat het een mooie rechte en probleemloze weg gaat zijn .

Het enige dat ik kan doen is er voor der blijven zijn en haar de nodige liefde geven die ze nodig heeft .

Rakkertje , XXXXXX
Citeren31.01.20070 likes
En die liefde zal ze krijgen,broertje ,van gans de familie.
Wij kunnen haar alleen omringen met liefde en de juiste waarden en normen meegeven.
Wat betreft de moeder, die zal zich idd nu moeten bewijzen.
De toekomst zal het uitwijzen of ze zich herpakt!
Maar we hebben Sarah tenminste terug !

kussss je zus baby44
Citeren31.01.20070 likes
hoi rakkertje

het is inderdaad wel een begin...hoe het vervolgd is uiteraard nog afwachten, maar je ziet je dochter en er word gekeken hoe de moeder het doet, en dat is toch wel al heel wat!
vind op zich begrijpelijk en ook onbegrijpelijk ja, net als jezelf, maar wel fijn, je ziet Sarah...dat is nu eerst belangrijk...geniet ervan, en komt tijd, komt raad

dikke kussss

jeanette
Citeren31.01.20070 likes
lieve rakker ik weet jij jou meisje alle liefde geeft die er bestaat en geloof me wat in liefde word gedaan zal nooit meer overgaan ga er voor kanjer dikke kusssss wilma
Citeren31.01.20070 likes
hey rakker

ik kan er niet veel meer aan toevoegen maar nog ff doorbijten. je hebt haar toch al een beetje terug en wie weet ... 'k hoop het beste voor jou en je dochter

groeten

toska

1

Adverteer hier