Citeren23.05.20080 likes
snuf we wensen je heel veel sterkte meid , het zal niet meevallen maar volhouden he meid
dikke kusssssss Ron en Peetje
dikke kusssssss Ron en Peetje
Advertise here!! |
Citeren23.05.20080 likes snuf we wensen je heel veel sterkte meid , het zal niet meevallen maar volhouden he meid
dikke kusssssss Ron en Peetje |
Citeren26.05.20080 likes lieve snuffff,ik heb vandaag veel aan je gedacht en ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt,de dag is nog niet om maar hoop dat de doktor iets voor je heeft kunnen betekenen en dat je snel uit je kooi mag en kan komen,dikke kusss en knuffff en heel veel sterkte ermee ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren27.05.20080 likes lieve snuf,ik heb je helaas hier niet getroffen vandaag,maar ik was zo benieuwd hoe het gisteren is afgelopen en wat er gaat gebeuren en of het sneller kan.
Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte en kop op meis,we proberen je er wel doorheen te slepen,dikke kusss en knufff Bonn ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren28.05.20080 likes Tnx Bon.. 17juni krijg ik de MRI scan.. dus heb in ieder geval al iets om me aan vast te houden. |
Citeren28.05.20080 likes lieve snufffff,dat is geweldig,ik bedoel dat is over 3 weken,dus aanzienlijk sneller,alhoewel ik nog vindt dat ze enorm lang laten wachten.Maar het is goed dat je je eraan vast kan houden.Ik leef met je mee,dikke kusss en knufff en hou je haaks lieve snuffff ![]() ![]() ![]() |