Forums  ›  Gedichten  ›  Overige Gedichten

Gekooid

1

Advertise here!!

Citeren23.05.20080 likes
Iedereen hoor ik over de Gouden Kooi......
Dat is waar ik me voel... in een kooi.....
Gekooid en soms eruit mogen om even frisse lucht te halen.... Gekooid en als ik eruit ben.. tot daar en niet verder...
Wat moet het toch fijn zijn...
Om weer te doen en laten wat IK wil...
En niet wat men me oplegt te doen...
2 maanden al gekooid..
2 maanden al aan de ketting...
En dan nog een maand erbij krijgen...
Wie weet hoe lang ik nog gekooid moet blijven...
Maar mijn grens is bereikt...
Ik wil eruit!!!!!!!!
Citeren23.05.20080 likes
lieve snuffff,

Dat kan ik me zo goed voorstellen en ik hoop ook heel snel dat je dat mag,ik vind het heel naar voor je en dat heb ik je ook al vaak gezegd.
Ik heb zelf 7 weken gezeten dat ik niets kon of althans bijna niets,en ow wat voelt dat toch weer fijn om gewoon vrij te zijn,hou je haaks en dikke kussss en knuffff Bonnn
Citeren23.05.20080 likes
snuff
moed houden meid en je er niet onder laten krijgen,komt alleemaal goed
dikke kus ,
marie
Citeren23.05.20080 likes
November 2007 verdraaide ik mijn knie. Diagnose : gescheurd ... maanden zitten en lopen met krukken. Niet autorijden, kleine stukjes lopen en pijn. Amper de deur uit en wachten op operatie. Januari kwam er nog iets anders bij, ernstiger.. en dat gaat tenminste tot half augustus duren.

En kijk eens : ik lach nog steeds Dus lieve Snuff ik snap dat het niet meevalt maar je moet volhouden. Niet wegzakken en de fijne dingen van het leven blijven zien.

Tel wat je hebt....niet wat je mist.

Dikke kus van Flair.
Citeren23.05.20080 likes
mooie steun voor snuff die je nu geeft flair maar ik ben ook gekooid geweest nergens naar toe kunnen vechten voor je gezondheid en toch positief blijven dat is wat je sterkt komt goed snuff ook jij komt weer uit die kooi kussssssss en knuffffffff Visser

Advertise here!!

Citeren23.05.20080 likes
lieve snuff

ik hoop ook voor jou dat het snel voorbij is
en dat je weer alles mag en kan doen wat jij wilt
komt allemaal goed

dikke kussss
Citeren23.05.20080 likes
lieve snufff,

wat ik je al gezegd had,maar ik hoop echt dat de doktor iets voor je kan betkenen en dat hij kan regelen dat je sneller een mri kan laten maken.
Daarom wil ik je een dikke kusssss en knufff geven en je heel veel sterkte wensen Bonn
Citeren23.05.20080 likes
ik wil snuff ook heel veel sterkte wensen

kusssssssss en knuffffffffffffff
Citeren23.05.20080 likes
Lieve Snuffeltje van me,

Ik hoop dat het bezoek van vandaag aan de de dokter je weer wat kracht gaat geven.
Dat je maandag hoort dat de MRI scan sneller kan.
Dat we dus ook sneller weten wat er mis is, zodat we van daaruit verder kunnen kijken.

Lieve schat, ik steun je zoveel mogelijk waar ik kan.
Ook al heb ik het vaak druk met werk en studie, niets is belangrijker voor me dan jij en de kids. Daar moet alles voor wijken.

Weet dat ik er voor je ben en je altijd bij me terecht kunt.

Love you with all my heart XXXXXXXXXX,
Je Snuffelaar
Citeren23.05.20080 likes
ja snuff, valt niet mee. Veel te doen maar niet kunnen. Veel willen maar niet kunnen. FF dr uit zit er niet in. Duizenden woorden zitten in me hoofd, niet 1 wil er op de juiste plaats op het scherm verschijnen. Tís niet fijn in een kooitje. Ook al is het het paleis van de rijkste sjeik. Knufff,... snuff.

Maar hou je vast. Let maarop.Straks ben je er weer bovenop. Want al dielieve mense wensen geven een hoop energie. Maar de sterkste energie komt van jezelf. En met die kracht ga jij straks weer spelen. Doen wat je nu steeds maar wilt doen.
En ow, ja,... als je dan weer beter bent en op kletsen bent, zal ik je es ff laten rennen. hihihi.

veel liefs en sterkte, hou vol het komt goed.
supermegazwoeletonginhetrondkusss en een hele hete knuffel.

Dreamon.

1

Adverteer hier