Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Gefeliciteerd Xlauraa

Advertise here!!

Citeren17.07.20090 likes
Xlauraa 16-07 1991 was zij jarig
Citeren17.07.20090 likes
Gefeliciteerd met je verjaardag maak een leuke dag van!!

zoennnnnnnnn & knuffie

wolf
Citeren17.07.20090 likes
lieve Laura.

Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, te laat maar ach beter laat dan nooit he hahahaha. Ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad, dikke kusss en knuffffffffff
Citeren17.07.20090 likes
lieve allemaal,

om misverstanden te voorkomen zal ik maar even zeggen dat ik nog lang niet jarig ben, was ff een foutje ofzo ghehe maar ja alvast bedankt voor de felicitaties hoeft dat ook niet meer in december whahaha

Liefsssss
Citeren17.07.20090 likes
whahahahahahh en zo is het maar net, ben ik er tenminste mooi op tijd bij lieve laura hahahahaha, dikke kuss en knuffffffffffffffff

Advertise here!!

Citeren18.07.20090 likes
jaaaaa dat is zo bonneke.. 1 van de eerste hoor whahahahaha
wanneer kom je weer eens op scroll? kussssss
Citeren19.07.20090 likes
hahahah inderdaad laura, ja wanneer kom ik weer eens op scroll, geen idee, maar ik kom zeker nog wel een keertje, maar we hebben nu nog een week vakantie dus dan kom ik zeker niet omdat we gewoon heel veel weg zijn en zo. Ik heb jou ook al een hele tijd niet meer gezien op scroll, maar ik hoop je snel weer een keer te spreken hier op kletsen, fijne zondag nog, dikke kuss en knufffffffff
Citeren19.07.20090 likes
ooh okee snap ik bon, nouja komt wel weer eens dat we tegelijk op scroll zitten. Ik ben nu alweer 2 weken elke dag op scroll, leuk he?

jij ook een fijne zondag kussssknufff

Adverteer hier