Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Gedenkwaardige kicks

Advertise here!!

Citeren12.06.20090 likes
hier een topic die wel eens leuk kan wezen... achter af toch ... en die je bij blijven....

mijn eerste kick was op een avond voor 0u00.... vergeet het niet... leuke chat alleen kwam er iemand binnen .... die even de boel op stelten zette.... heliber was mod en iedereen lekker aan het kletsen...

we werden het allemaal zat en heli moment even noteren en dan vliegen.... zetten het deurtje open en zwaaien.... ik ook leuk zwaaien en ineens mmmmm wat is dit

nu wetende stond ik ineens op de gang hihihi heliber zich vergist.... de tijd was om en kwam binnen was wel na 0.00 en heliber stond nog te wachten.... hij had perongeluk mij gekickt... vond het wel lief dat hij mij terug opwachte...

nu kan je zeggen die kick vergeet je niet en ik was nu eens lief haahahahha
o_-
Citeren13.06.20090 likes
Citeren13.06.20090 likes
Citeren13.06.20090 likes
Citeren15.06.20090 likes
zo had ik eens gezegt dat ik nooit een ban of kick heb gehad, en of zo`n kick lekker was en hup...........................een kick, vond het op dat moment niet leuk omdat ik het niet begreep maar nu lach ik er helemaal dubbel om hahahahaha thanks mrammetje................

Advertise here!!

Citeren15.06.20090 likes
hihihi ja he bonneke moment zelf he en ahhhhhh maar erna gillen van het lachen
o_-
Citeren15.06.20090 likes
inderdaad butter, het moment van vond ik echt niet leuk maar kort erna moest ik enorm lachen, maar dat zal me altijd bij blijven, dikke kuss en knufff
Citeren15.06.20090 likes
mn eerste was meteen een ban, nog nooit en kick gehad,
maar ook daar leer je mee, en ja voel mmm nog steeds hahahaha

maar voel er niks van en ja het was wel lkkr

Adverteer hier