Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Suggesties/opmerkingen

Gasten...wat moeten we ermee?

2

Advertise here!!

Citeren01.10.20060 likes
Zo zijn er ook moderatoren (weet ik) die zich, buiten dienst om, aanmelden onder een andere naam (en soms meerdere namen)...

Kan dit, vraag ik mij dan af, kan je bv een politieagent straffen/cq terechtwijzen op het feit dat hij/zij dingen doet die niet door de beugel kunnen, volgens de normen en waarden die gehanteerd worden, buiten diensttijd?...

Persoonlijk vind ik dat een moderator zich onder geen enkel beding anders mag voordoen dan dat hij/zij is!
Ik bedoel, als we een moderator al niet meer kunnen vertrouwen, dan is het eind echt zoek, en of dat nu in of buiten werktijd is, dat maakt niets uit...

Jaco
Citeren01.10.20060 likes
Als een moderator onder zijn eigen naam komt, is dat dan voor jou een bevestiging dat je hem/haar kunt vertrouwen, Jaco?

Het is chat....!! Je weet nooit wie je voor je hebt en of ze oprecht zijn. Ik ben een beetje teveel losers tegengekomen de afgelopen jaren. In principe vertrouw ik er niet 1.

p.s. enkele uitzonderingen daargelaten
Citeren01.10.20060 likes
sorry jaco ben het niet met je eens. als ik bij de hema werk en ik kom daar buiten dienst tijd wil ik ook niet aangesproken worden als cassiere.

ik vind dat ik ondanks dat ik moderator ben ook nog een prive leven heb. ik kan en wil niet 24 uur per dag in dienst zijn van kletsen.com

daarbij kom ik soms wel binnen met een andere naam. koetjeboe maar ik zeg altijd wie ik ben.
Citeren03.10.20060 likes
jaco,

voor wat het waard is , ik ben het volledig met je eens , ik vind dat een moderator een voorbeeldfunctie behoort te hebben , maar nogmaals dit is mijn mening he , en wie let daaar nu op ?

groetjes van Elvis
Citeren03.10.20060 likes
Ik Elvis... .....ik heb je mening gelezen.

Tegelijkertijd vraag ik me af : hoe wordt je eigenlijk moderator? Is er een sollicitatieprocedure, Waar moet je aan voldoen en wie controleert dat ??

Advertise here!!

Citeren03.10.20060 likes
Bedankt voor alle antwoorden. Ik ben ineens een stuk wijzer geworden vandaag
Citeren04.10.20060 likes
Hallo Flair,

Geloof dat dit onderwerp over gasten gaat.
Indien je meer informatie wilt over het modereren, stuur dan een email naar info@kletsen.com en dan zal iemand spoedig contact met je opnemen.

.
Citeren04.10.20060 likes
goedemorgen allemaal....
klopt het dat ,dat chat eruit ligt ofzo?.........het wil hier niet lukken snik kan iemand mij soms ff helpen?)
dikke kussss
Citeren04.10.20060 likes
Oh oh die stoute Flair toch, wat is ze weer ongehoorzaam he... Wijkt ze zomaar van het onderwerp af !

Als ik terug lees zie ik dat het onderwerp op 1 oktober al enigzins veranderd was door het bericht van Jaco.

Krijgen wij nou strafwerk ?
2

Adverteer hier