|
|
|
hunterleo Undefined 89 berichten Ik ben een tijdje weg geweest van kletsen, maar sinds kort weer zo nu en dan terug. Site ziet er wel goed uit moet ik bekennen. Weer even wennen aan nieuwe tools maar dat komt goed. Maar wat mij nogal irriteerd is het fenomeen "Gasten"..... natuurlijk even nuanceren en de "goede" Gasten zijn uiteraard GOEDE gasten, maar ik ben er wel achter dat er GASTEN tussen zitten die niet eerlijk zijn... die volgens mij dus in 2-voud of soms nog wel meer zich anders voor doen.... en dat slaat nu precies op de normen en waarden van deze site. Kicken die handel. Misschien is een ip-fliter een optie? Weet niet of dat zoiets technisch mogelijk is maar volgens mij wel. Je bent wie je bent, dat is eerlijk... en verstop je niet onder allerlei verschillende aliassen...heel irritant! |
dodo_de_dodo Undefined 157 berichten bij deze wil ik ff melden dat ik onder 2 namen te vinden ben op de chat.
als moderator onder dodo de dodo en als gewone chatter als rattaplan
maar dit heeft de rede dat ik al dodo beter bekend bent als moderator en als gewone chatter vaak in de war word gehaald met een andere vrouwelijke dodo.
maar gedraag me wel het zelfde en de vaste club weet ook dat ik beide ben. |
espasa Undefined 1894 berichten laat me even recht zitten hunter... dan lees ik je verhaal weer een keer
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Mooi gezegd Leo, ben het helemaal met je eens!!!
En, welkom terug, vriend, long time no see
Jaco |
Administrator 550 berichten Hoi Leo,
Ten eerste bedankt voor de complimenten.
De gast login is er gekomen zodat mensen, voordat zij zich moeten registreren, eerst eens rond kunnen kijken in de chat. Dit heeft in het verleden al vele extra leden opgeleverd en ik denk dat we daar ook niet mee moeten stoppen.
Zowel voor de forums als de chat zijn er ip filters in plaats en zo nu en dan worden er ook mensen op die manier gebanned. Dat er aan de gast login nog wel het een en ander kan veranderen ben ik met je eens. Zo ben ik o.a. bezig om een tijd functie in te bouwen zodat gasten alleen tussen 09:00 en middernacht kunnen inloggen, dus wanneer er moderators aanwezig zijn.
Ik verwacht dat deze en een aantal extra opties binnen enkele weken aanwezig zijn.
. |
|
dodo_de_dodo Undefined 157 berichten we zijn denk ik allemaal wel als gast begonnen om te kijken hoe de chat is.
|
hunterleo Undefined 89 berichten Thanks Denre voor je snelle antwoord. Ik begrijp wel de goede intenties voor de "gast-login".... en daar is op zich niks mis mee. Het enige irritante is wanneer je "gasten" hoegenaamd herkent omdat je weet dat het "bekenden" zijn die zich anders voordoen. En sommige van die gasten maken misbruik van het basisprincipe om eens als gast te komen kijken en sterker nog, ze vallen leden dus echt lastig. Je weet dat zo'n gast eigenlijk iemand anders is, en vaak je weet je ook wie het is, maar je kunt er niks aan doen. Dat kan de bedoeling niet zijn denk ik en staat ook haaks op de normen en waarden. Ergo: er kunnen zich dus verhitte discussies voordoen en dat is jammer. Maar ik begrijp wel dat je er wat aan wil doen voor zover het in de (technische) mogelijkheden ligt. Maar 1 ding is wel zeker... het irriteerd een hoop leden. |
Administrator 550 berichten Hoihoi,
Ik snap je irritatie maar er zijn ook andere mogelijkheden om bv als nieuw lid aan te melden, etc. Als "kwaadwillenden" dat willen dan doen ze het toch wel. Het goede van Kletsen.com is dat er in ieder geval moderators aanwezig zijn om in te grijpen waar nodig.
Aangezien er tussen middernacht en 09:00 geen moderators aanwezig zijn ben ik dus bezig om de chat te sluiten voor gasten tijdens die uren.
Een andere optie is om de gast te blokkeren of naar 1 van de andere kamers te gaan. Gasten kunnen namelijk niet naar een andere kamer.
. |
Anonymous Undefined 65739 berichten
 euh ben lang weggeweest alles van vroegere schijf weg pc kapot dus moest een andere naam verzinnen,maar was vroeger isis en tja wist niet dat ik daarmee andere leden op de teen trapte, mijn excuses in dat geval maar wat kon ik anders?????  Oo ja ben ook altijd nog mezelf hoor dus doe me niet anders voor hoedoededa feitelijk? |
PRO Undefined 204 berichten mallebabbe...
jou verhaal is minstens begrijpelijk...
ik ben het ook al tegen gekomen dat mn pc stuk is en dat ik ergens terug kom met een andere nick...
;) |
|