|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten ik ben op soek naar een nummer !!!!!!!!!!!
ut originele is van brian adams - summer of 69, maar er is een nummer van gemaakt over een solex, En ut begin gaat zo : IK KREEG MIJN EERSTE SOLEX, IK WAZ EEN JAAR OF TIEN ,,,
verder weet ik ut nie, Als iemand weet hoe da nummer heet of van wie, laat ut dan ff horuh,,, groetjuhzz amber |
Anonymous Undefined 65739 berichten jammer amber, ik kan je er niet aan helpen
xx muts |
Anonymous Undefined 65739 berichten Hmmmmmmmmmm.....band zonder banaan? WC experience? Jovink en de voederbietels? geen idee ambie!!!!!
XXX jonckheere Jaco |
Anonymous Undefined 65739 berichten hahahahaha lol
sorry amber ik zal het morgen eens aan mn dochter vragen mss weet zij het
groetjes shirley |
pacco Undefined 538 berichten hoi amber,
het nummer dat je zoekt heet Bakkes oep ne kaai
de groep is WC Experience
en dit nummer vind je op het album Voile Shitzooi
succes ermee
groetjes,
pacco |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Klopt, Pacco, dank je wel!!!!!!!
Jaco |
ja??? ow oke wa un rare namen allemaal |
derinsuben Undefined 5 berichten goedenavond, ik zoek naar een vriendin uit nederland ,ik ben zelf in turkije ,ze heet heidi dekker misschien dat jullie mij kunnen helpen hiermee ik zal jullie allemaal dankbaar zijn ,ze komt uit de buurt spijkenisse. |
Anonymous Undefined 65739 berichten Ben op zoek naar onderdeln van Ford Capri , type 2 of 3 .
Liefst in de buurt van Belgie , tegen omgeving nederlandse grens kant breda , bergen op zoom .
Of in belgie zelf .
Wie kan me helpen .
Rakkertje , |
Veer-Dioxon Undefined 18 berichten Hoihoii,,
We zijn natuurlijk weer bezig met de chatfamilie.. en ik ben eruit.. we (leen is me zusje) willen graag SorayaM als mama.. Maar wat zoeken we? We zoeken nog een vader die Soraya als vrouw wilt... Leeftijd maakt niet uit, maar liever wel onder de 40 aangezien mama rond 20 is, kind leen 24 (hoe dat kan???) en Ikke 17.. dus papa moet onder 30/40 zoiets..
Hopelijk krijgen we reacties..
Liefs van Ikke |
|