Ik ben dus echt een forum beestje en mag graag typen en verhalen vertellen over waar ik mee bezig ben. Ik heb het forum gevonden door domweg te zoeken naar kletsen en etc. en kwam dit tegen. Al snel bleek er niets meer up to date op het forum te staan en zag dat er een chat was, dus op naar de chat wat wel heel leuk was.
Halverwege de avond begon ik nog even te twijfelen of dit wel de goede plek voor mij is, immers was mijn doel een plek vinden, zodat ik niet sociaal alleen leef en wil het internet gebruiken om weer een nieuw leven op te bouwen (een nieuwe inslag). Is mijn twijfel helemaal weg of dit de juiste plek is... Het ziet er een beetje naar uit dat mensen die snel voorbij komen wellicht iets anders zoeken dan mij.
Alleen zijn, mensen ontmoeten en contacten leggen is dus best wel spannend als je uit een isolement stapt en je weet niet wat je gaat tegen komen. Ik dacht heel even van... shit gaat dit om relaties en afspreken hier? Zie in de chat een soort 14 jarig meisje en al snel een jongen van 16 die privé willen praten... las tussen de regels al door dat er ook vaak een XXX onderwerp wordt aangeboord door snelle bezoekers die ook zo weer weg zijn. Gelukkig blijkt het vaste groepje (ken ze nog niet) wel een ander doel te hebben.
Een soort van eigenaar sprak nog over nieuwe leden en dingen updaten, even een paar regels die voorbij kwamen voor leeftijd en etc, wat het doel is van dit forum... ik zit wellicht net op het juiste moment dat alles gaat opbloeien en er een goed doel is buiten de vreemde zooi om.
Ik ben benieuwd, ik geef het een goede kans.