Citeren12.08.20060 likes
het is toch een grappig waargebeur verhaal of niet soms ......
persoonlijk hou ik trouwens meer van een wenteltrap

persoonlijk hou ik trouwens meer van een wenteltrap

Advertise here!! |
Citeren12.08.20060 likes het is toch een grappig waargebeur verhaal of niet soms ...... ![]() persoonlijk hou ik trouwens meer van een wenteltrap ![]() |
Citeren12.08.20060 likes sint niet ,,, denk ik.... ![]() |
Citeren12.08.20060 likes ik zal t even navragen ![]() |
Citeren14.08.20060 likes wat worden er veel verhalen verteld...............
![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren14.08.20060 likes uhhhhhhh.... mis ik iets??????????????? ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren14.08.20060 likes leuke verhalen....espasa.....die mis je.........
niet iedereen zal toch een saai leven hebben? of is het schaamte om iets te vertellen? ![]() |
Citeren15.08.20060 likes oke zuur komr er weer een van mij.nou het is savonds een uur of 10 komt met autopecht te staan bij amersfoort .woon dus in enschede,zoons thuis gebeld zeggen mams blijven staan komen eraan,maar was ergens in nov en terwyl ik stond te wachten moest ik toch wel nodig plassen denk ach langs de kant van de weg loop ernaar toe denk hier kan het wel schiet ik door sta tot mijn kont in een sloot met water.terwyl ik ondanks alles toch sta te plassen stoppen er 3 autos van de anwb (je kent die reclame van hun toch wel) ik snel mijn natte broek omhoog komen er toch 3 leuke kerels uit stappen zeg pppffff ik was me toch koud schaamde me dood was echt zeikes nat ik zag dat ze alledrie nog net niet in de lach schoten maar 1 van hun was zo lief sloeg een deken om me heen en ik mocht bij hem in de auto gaan zitten terwyl de andere twee mijn auto maakten ze vonden mij zo zielig dat ik vanhun alledrie een stevige pakkerd kreeg bij hun vertrek dus je snapt wel de anwb zijn nu mijn grote vrienden xxx peetje |
Citeren15.08.20060 likes geen bekeuring gehad voor het bevuilen van het water? ![]() ![]() ![]() |
Citeren15.08.20060 likes nee zuur ze vonden het al erg genoeg voor mij,vrouwtje alleen in het donker langs de autobaan ![]() |
Citeren15.08.20060 likes zeg zuur... waar blijven jou verhalen eigenlijk? ![]() |