Citeren23.08.20060 likes
Ik geef het op...............

Advertise here!! |
Citeren23.08.20060 likes Ik geef het op............... ![]() ![]() ![]() |
Citeren23.08.20060 likes Niet opgeven Zuurtje... ![]() |
Citeren25.08.20060 likes Ben r nog zuur.... na wat problemen met mn pc zat ik ff in de chip-dip maar nu gaat alles weer oke en ben blij weer ere lid te zijn ![]() ![]() ![]() |
Citeren25.08.20060 likes oke nog een blunder maar niet van mij maar vond het wel grappig nou een vriendin van mij had samen met haar ouders een bruiloft maar paps was al een beetje ziek maar ging dus wel mee was een geweldig feest maar pa was wel erg rustig ,komen ze thuis verteld pa waarom.pa had last van diaree gehad was dus mis gegaan zegt tegen ma had een natte scheet ,maar ging mis dus heb mijn vieze onderbroek maar uit gedaan en in jouw tas gestopt ma kijkt hem lachend aan in MIJN tas kan helemaal niet ik had helemaal geen tas bij me ![]() |
Citeren25.08.20060 likes hahahaha ja ja vrouw..... dat zeggen ze allemaal.... t is mj niet overkomen hoor, maar mn vriendin ![]() Net als iedereen die iets intiems nodig heeft bij de drogisterij.... nee hoor, is niet voor mij, mn vriedin houd gewoon erg van bananensmaak en daarom moet ik ze bestellen ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren25.08.20060 likes haha espasa ik zou echt wel vertellen als het om mij zelf ging en condooms zou ik ook echt wel zelf halen ;) xxx peetje |
Citeren25.08.20060 likes ja weet ik gek mens, maar hier moest ik gelijk aan denken ![]() ![]() ![]() |
Citeren25.08.20060 likes haha of bij jij iemand die een ander naar de aphoteek stuurt ,zou me wel verbazen want wat ik hier zoal van je lees lijk je mij echt geen vergelegen type je lijkt me juist een super gezellig persoon die echt geen blad voor de mond neemt xxx peetje |
Citeren25.08.20060 likes hahahaha weet je, het deed me denken aan die reclame v jaren terug, die condoomreclame. Komt er een verlegen jongen in een supermarkt en staat een poosje in de rij om eigenlijk alleen maar de prijs te vragen v die condooms. Eindelijk is ie aan de beurt en vraag stilletjes de prijs aan de kassajuf. Zit dat mens te kijken naar dat pakket en kan t prijsje niet vinden en blert dus daarna vol de winkel in ' Tina, weet jij de prijs van de condoms'? waardoor die jongen met t schaamrood op zn kaken de winkel verlaat. Zo zielig hahahahah ik kan me zoiets helemaal voorstellen.
Uhhh ja hoor vrouw, kan best heel verlegen zijn maar in sommige situaties neem ik idd geen blad voor mn mond |
Citeren30.08.20060 likes heb zoiets meegemaakt toen ik een jaar of 18 was.........
ik was bijna aan de beurt,en wilde condooms hebben. komt ineens onze buurvrouw die winkel binnen. heb ik een zak drop gekocht...... ![]() |