Citeren24.09.20060 likes
whahahhahahaaa
ik niet, enge beestjes zijn het, ze zijn ook nog vlug, eeeeek
ik niet, enge beestjes zijn het, ze zijn ook nog vlug, eeeeek

Advertise here!! |
Citeren24.09.20060 likes whahahhahahaaa
ik niet, enge beestjes zijn het, ze zijn ook nog vlug, eeeeek ![]() |
Citeren24.09.20060 likes ok als je maar de stofzuigerzak netjes uitschut in de tuin, die lieve beestjes vangen muggen en vliegen voor je ![]() |
Citeren24.09.20060 likes ik ben het alweer met je eens .tim. (goh zou het dan toch nog iets kunnen worden tussen Amsterdammers en Rotterdammers?)
ik zet altijd de spinnen in de tuin. |
Citeren24.09.20060 likes nou,
dan zal ik maar opbiechten: ik zet de stofzuiger buiten, tot dat mijn man terug is van het werk, indien het regent, zet ik hem in de schuur, en hij is idd degene die de zak van de stofzuiger doet vervangen, en als dit kriebelig, wiebelig en zo indrukwekkend makend beestje nog in zit (volgens mij kruipen ze al via de slang er weer uit nl) dan laat hij hem weer vrij ![]() maar Tim, het zijn op moment van die joekele, tjeeeee brrrrr |
Citeren24.09.20060 likes maar om even terug te komen op de pindakaas.
ik vind dat huismerk van bas ,heel lekker. ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren24.09.20060 likes nou zuur ik was de afgelopen 3 dagen in het buitenland en 3x raden met wie ik op de hotelkamer was ... idd een rasechte rotterdammer, wel vreselijk gelachen maar dat terzijde ...
ik vind een wesp enger dan een spin, die beestjes kan je gewoon in je handen houden (spin) en ze buiten zetten, dat gekriebel kan geen kwaad |
Citeren24.09.20060 likes wel eens op Glenn eagles geweest? tim |
Citeren24.09.20060 likes op wie? wat is dat? ken je dat eten dan? ![]() |
Citeren24.09.20060 likes maar tim.....glenn eagles,is samen met st.andrews.het walhalla voor golfers |
Citeren24.09.20060 likes aha .. tja alles buiten amsterdam is mij niet bekend zuur ![]() |