|
|
|
Poeh poeh is dat even schrikken... na het inloggen ineens een nieuwe lijst met alles wat ik niet mag. Daar kan Tante Flair niet zo goed tegen. De kleuterschool-tijd heb ik reeds lang geleden afgesloten. Ik begrijp dat er bepaalde regels nageleefd moeten worden maar dit wordt mij te dol.
Duszzz Toedeledokiiiii |
Timberland Undefined 2690 berichten toedeledokieeee
|
Anonymous Undefined 65739 berichten bij mij ook zo'n lijst....is dat bij iedereen? |
Anonymous Undefined 65739 berichten heeej, wat een mooie lijst, daar staan toch wel dingen in die sommige echt wel nodig hebben om eens te lezen.....
en vooral zich er ook aan houden, want dat schijnt hier toch wel moeilijk te zijn  gr. jeanette |
Anonymous Undefined 65739 berichten toch wel goed voor iedereen geweest,die salariseisen van de smurf.
het team is wakker geschud.
wel leuk dat je hier iets over die lijst mag zeggen,he jeanette?
anders had je daar zelf een forum over moeten openen...
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten zo zie je maar.....ik had een vraag over pindakaas,en nu zitten we al bij salariseisen.....
|
Timberland Undefined 2690 berichten pindakaas, wie is er niet groot mee geworden?  de lijst groeit en groeit wat wel en niet mag  <<" deze lijst is mede mogelijk gemaakt door Calve Pindakaas">>
|
Anonymous Undefined 65739 berichten
 op een boterham met pindakaas, doe je wat suiker, dan plakt het niet meer zo met eten,
en ja zuur, makkelijk he, een forum zonder naam, kan ik idd schrijven over wat ik wil, en salariseisen???heb ik niet, zou ik wel moeten doen hahahaha
gr. jeanette
|
Anonymous Undefined 65739 berichten ik mag toch nog wel blijven ademen,als ik chat? 
|
Timberland Undefined 2690 berichten JIJ wel zuur  nu we het er toch over ademen hebben, wat vind jij zuur van mensen wie insecten opzuigen met de stofzuiger, vind jij dat niet een vorm van dierenmishandeling?
|
|