Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

Etentje

Advertise here!!

Citeren30.07.20080 likes
Hoi hoi

Voor de kletsers die we uitgenodigd hebben voor een bbq
Plannen zijn een beetje veranderd, natuurlijk zijn jullie allemaal nog van harte welkom maar we hebben bbq omgezet naar een lopend buffet bij de sjikkenees , wij betalen het eten drinken is voor jullie eigen rekening , vinden jullie dat ook oke ?

Tis natuurlijk wel de bedoeling dat we ons hier verzamelen dan gaan we gewoon de stad in gaan gezamelijk.
Mochten jullie ons adres nog niet hebben spreek een van ons maar aan op de chat voor het telefoon nummer

P.S. naderhand kunnen jullie natuurlijk bij ons je nog onder de tafel zuipen als jullie dat willen(tis tenslotte weekend ) btw het is aanstaande zaterdag iedereen is welkom vanaf 1200, voor wie met de trein komt je moet station de riet hebben in almelo is dichste bij

Groetjes Metal en Babs
Citeren30.07.20080 likes
snik snik metalll,ik heb geen uitnodiging gehad,dus ik kom me niet klem zuipen onder jullie tafel,maar toch een dikke kusss en knufff voor jou en babsie
Citeren30.07.20080 likes
ik wens jullie natuurlijk een fijne dag toe maar ik heb nu een eigen BBQ van mijn dochter die van de week 30 is geworden en had ik dan een van de weinige geweest die nuchter had gebleven maar vermaak je babsie en metal met de gasten kussssss en hand visser
Citeren30.07.20080 likes
Mag ikkes dan onder de tafel blijven slapen,
Citeren30.07.20080 likes
druk wel een matras onder de tafel sjikke :D:D

Advertise here!!

Citeren30.07.20080 likes
vind het oke maar hoe laat verzamelen?

peet moet werken tot half 2
Citeren30.07.20080 likes
Maakt niet uit peet als we maar om 4 uur bij de sjikkenees zijn Kussss
Citeren31.07.20080 likes
we wachten tot iedereen er is.... en het weer wordt ook pet,zag ik vanmorgen!!
Citeren02.08.20080 likes
Was gezellig THX Metal en Babs, Kussie Hand en Knuffff

Adverteer hier