Forums  ›  Gedichten  ›  Positieve gedachten

Er is altijd iemand ......

Advertise here!!

Citeren12.11.20090 likes
Er is altijd iemand.... slimmer zijn..... Hun huis zal groter zijn. Hun kinderen zullen het beter doen op school. Hun man zal meer klusjes in huis doen. Kijk daarom niet naar anderen,maar naar je eigen geluk. Denk er eens overna. De mooiste persoon van de wereld, kan een hel in zijn hart hebben. Het meest ideale paar dat je kent,kan misschien geen kinderen krijgen. De rijkste persoon die je kent, heeft een huis,een auto,maar is misschien vreselijk eenzaam. Hou van jezelf. Hou van je gezin,je familie en gun iedereen geluk. Zeg tegen jezelf : IK BEN TE GEZEGEND OM GESTREST TE ZIJN. Take life the way it comes . "Voor de wereld ben je misschien slechts 1 persoon,maar voor 1 persoon ben je misschien juist de hele wereld!!!!!!
Citeren12.11.20090 likes
Zo is het maar net bucket
Citeren12.11.20090 likes
zo is t maar net
Citeren14.11.20090 likes
Het ligt eraan hoe je het ziet!!
Citeren14.11.20090 likes
Ik zie het zo wolf.

Eerst zorgen voor je eigen geluk dan kun je het pas uitstralen naar anderen.
Als je je zelf niet gelukkig voeld dan klopt er wat niet!!!
Dan moet je werken aan jezelf.
Je kunt niet oordelen over een ander want je weet niet van hoe en wat.

Buck

Advertise here!!

Citeren14.11.20090 likes
Prima Buck,

Ik hoop dat alles en geluk komt,denk eerst aan jezelf daarna verder kijken!!
Citeren14.11.20090 likes
Het zou niet moeten uitmaken wie of wat je bent. Je moet niet nadenken over wat een ander van je denkt. Leef je leven zoals jij vindt dat het moet. Vertrouw op je gevoel,dat is altijd goed. Het leven bestaat uit pieken en dalen. Probeer er altijd het beste uit te halen. Soms voel je je gelukkig en soms leef je met smart. Maar handel altijd uit LIEFDE en vanuit je HART. Weet door je vriendschap een ander te raken. Zodat die jou ook weer wat gelukkiger kan maken.

ik weet wel - ben een raar persoon
Citeren14.11.20090 likes
en wat is een raar persoon??? ik respecteer iedereen zoals die is en bucketlake ik ken je wel niet maar ik lees altijd wat je schrijft soms ben ik er stil van en soms komen er tranen zonder dat je het wist maar ik leer er van

kussssssss en knuffffff
Citeren14.11.20090 likes
vind ik fijn om te lezen ajaxfan en ben daar ook blij om.
de meeste dingen die ik schrijf komen uit mijn hart en ik hoop dat een ieder wat aan heeft van wat ik schrijf.

ach dat van - ik ben een raar persoon- is alleen maar een grapje vandaar ik dat knipoogje ook bij gezet heb.
De meeste van de oude chatgarde kennen mij.

kuss knuff Buck
Citeren15.11.20090 likes
Ajax zoennnnnnnnn

Dit is waar ,ik heb voor iedereen respect,blijf in jezelf geloven de rest komt vanzelf!!

Buck Handd

wolf

Adverteer hier