Forums  ›  Gedichten  ›  Positieve gedachten

Eigen pad !!!

Advertise here!!

Citeren28.02.20100 likes
Als de keuze in overeenstemming is met je aard zal de stroming je op plaatsen brengen die anders niet toegankelijk zijn .

Hiermee doel ik dat je altijd op je eigen pad moet blijven , je eigen stroming moet volgen in jouw eigen energie , en op jouw persoonlijke ritme . Ervaringen delen over jouw pad kunnen zeer waardevol zijn . Maar iemand anders jouw pad te laten bewandelen is onmogelijk en bovendien zeer ongewenst .

En toch zijn er redelijk veel mensen die toch stappen willen zetten op jouw pad . Mensen die zich willen identificeren met jouw eigenschappen of belevingen waar tegen zij opkijken of wellicht hun identiteit aan die van jou koppelen . Een identiteit koppelen aan dat van een ander en daar ook energie van wegtrekt noem ik vampieren

Dit zal nooit tot de gewenste en beoogde resultaten leiden .

Poorten die voor die ander geopend worden zullen voor jou gesloten blijven of zelfs misleidend zijn omdat de keuze niet met je aard en energie overeenkomt .

Op jouw unieke aard past maar één sleutel en dat is de sleutel die daarmee overeenkomstig is . Die sleutel zal poorten openen op tijden wanneer jij daar klaar voor bent .

Blijf bij jezelf
Citeren08.10.20120 likes
Ik heb al heel veel deuren kunnen openen en veel gezin sen van de wereld. Ik ben super gelukkig . Dat allemaal berijkt in anderhalf jaar tijd. Blijf in jezelf geloven!!!!!!!
Citeren08.10.20120 likes
heel goed bucket
Citeren23.10.20120 likes
Ik vind mijn geluk in het gelukkig maken van anderen. Dat geluk is een rijkdom die tegen iedere economische crisis bestand is.
De rijkdom verkregen door het gelukkig maken van anderen is veilig opgeborgen in mijn hart, een kluis die door niemand te kraken is.
Citeren24.10.20120 likes

Adverteer hier