Forums  ›  Aangeboden / Gezocht  ›  Aangeboden

Een zwarte kat

1

Advertise here!!

Citeren17.11.20060 likes
Wie wil mijn zwarte kat hebben?? Hij heet pluis en luisterd niet. Sterker nog, hij perst me af: hij staat bij de boekenkast met een pootje omhoog en nagels uit, en als ik dan niet met hem ga spelen, krabt hij aan mijn boeken en strips (het liefst de strips want die zijn blijkbaar krabbaarder) o en hij trekt met 1 nagel dvds uit die kast. :S Wie o wie wil hem hebben. Prijs nader over een te komen (zo`n 100 euro erbij) Per direct. O en hij eet de oren van je hoofd. Verder is het een heel leuk diertje
Groeten, zyx
Citeren17.11.20060 likes
is die groot genoeg om 30 sateetjes van te maken dan wil ik hem wel
Citeren17.11.20060 likes
Euhh... zyx??? Weet niet of je het weet maar dit is niet de manier om je dier te verkopen/plaatsen <lol>
Je moet een meer aanprijzen ipv afkraken hahahaha
Maar zoals ik het dus lees is dit beestje erg dominant en ziet zichzelf dan ook boven jou (dat hij de baas over jou is dus) waar je voor moet zorgen is, is dat je moet laten zien dat jij de baas bent en niet hij.
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan, dat weet ik.

Maar ff zonder dollen, ik heb zelf ook een probleem kat en kijk dan ook wel op een sites waar je een en al tips kunt krijgen voor problemen met katten. mss is dat ook wat voor jou, ook daar kun je evt. je aanbod gewoon neerzetten .

URL
Dit is een goeie site, waar je dan ook in een forum je problemen met je kat kunt gaan bespreken. Wie weet heb je er wat aan.

Groetjes Tess xXx
Citeren17.11.20060 likes
hallo tis maar een kat hoor.

wil die niet luisteren gaat ie toch lekker in de tuin slapen. krijgt hij trouwens een hele mooie vacht van
Citeren17.11.20060 likes
hallo tis maar een kat hoor. ??? <=== waar slaat dat nou weer op mram??
Voor mij is een kat iets byzonders en zou niet zonder kunnen.
Vind het erg jammer dat jij er zo makkelijk over denkt, waarschijnlijk zelf geen huisdieren??
Maargoed ik ben dus van mening dat je best een hoop met je dier kunt doen, je moet het alleen wel zelf willen

Groetjes Tess xXx

Advertise here!!

Citeren17.11.20060 likes
even reageren op tessem..

voor alle duidelijkheid........JE BENT NOOIT DE BAAS OVER EEN KAT...

een hond is een roedeldier,die heeft behoefte aan een leider.
een kat is een solitair die blijft bij je voor het eten en drinken,omdat hij dan zelf geen moeite hoeft te doen om een prooi te vangen...........
maar denk nooit dat je de baas bent van een kat.

voor ik word aangevallen.........ik heb zelf ook een hond,en een kat.......zo'n grote rode kater.heerlijk wild beest....iedereen is bang van hem.behalve ik.zijn naam? OLLIE..
Citeren17.11.20060 likes
Nee klopt, maar je mag wel laten zien dat jij de dominante "kat" bent toch?? Op deze manier neemt de kat gewoon een loopje met je.
Wat ik dus bedoel is dat je de katten best wel kunt sturen in wat jij wel en niet graag ziet in huis.
Zo wil ik absoluut niet dat de katten op de babykamer komen. Dus de deur altijd dicht (ik dus klik omhoog gedaan, omdat 1 kat deuren kan openen ;) ) maar zo af en toe word dat wel eens vergeten (kids he :eek Inmiddels weten dekatten wel dat ik ze daar niet wil zien en als ik er dan toch 1 betrap dan hoef ik alleen straffend zn naam te noemen en hij druipt langzaam af.

Wat betrefd honden, ja klopt die kunje makkelijker sturen dan een kat.

En nee je word hiervoor niet aan gevallen

Groetjes Tess xXx
Citeren17.11.20060 likes
I LOVE katten
Maar ik heb er al 3, en mijn grote wens is ooit nog een zwarte kat natuurlijk.
Maar 4 word mij echt teveel...

Jaco XXX
Citeren17.11.20060 likes
hahahah jaco . je hebt er 3 . straks is er geen plaats meer in je toko voor een vrouwtje hahahah
Citeren17.11.20060 likes
mram!!!!! geen satee maken van dat katje hoor!!!!

en elke dag buiten is owk niet bepaald lief, mijn buurkatten hier sitten zo goed als altijd buiten, en lopen de vuilnisbakken af voor voedsel, 1 van de twee vliegt bij ons anar binnen zodra de deur open staat om vervolgens zo snel mogelijk naar boven te gaan waar de etensbak van mijn liefe katje staat, in de hoop dat die het nog niet merkt, zodra wel hup snel weer de benen naar buiten, de andere kat van de buren gaat aan de overkant door het kattenluikje naar binnen om daar de voerbak te plunderen!!!
en dan segt de buurvrouw altijd doodleuk, er staat altijd voer voor ze hoor binnen, binnen jah terwijl se er nooit ingelaten worden grrr!!!!!

maare ik sal best nog een katje erbij willen, helaas me ouders vinden dat ik tog egt wel genoeg huisdieren heb...
ben al poosje aan het proberen over te halen tot een katje uit het asiel amar helaas, dus ook jouw katje kan helaas niet naar hier zyx!
maare wat heb jij met dat beest gedaan dat hij zo is zyx????

kusss kirsten!

1

Adverteer hier