Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Suggesties/opmerkingen

Een woord van mij

1

Advertise here!!

Citeren17.06.20070 likes
Hoihoi,

Na alle berichten op het forum en de reaktie van enkele moderators daarop denk ik dat het de hoogste tijd is voor een reaktie van mijn kant.

Ten eerste wil ik bij deze zeggen dat ik het zeer betreur dat geverifieerde leden niet konden inloggen. Ik heb aanpassingen gemaakt en deze met de verkeerde waarden getest waardoor geverifieerde leden niet konden inloggen. Doordat ik het afgelopen weekeinde niet thuis was kon ik dit dus ook niet verhelpen, hiervoor mijn oprechte excuses.

De reden dat de chat gesloten was zonder mededeling vooraf is dat ik zelf zaterdag ochtend pas begreep dat er geen moderators aanwezig waren. De aanwezigheid van moderators is een handels kenmerk van Kletsen.com en wanneer wij dit niet kunnen garanderen is het tijdelijk sluiten van de chat helaas de enige oplossing mogelijk.

In bijna 2 jaar tijd is dit de eerste keer dat de Kletsen.com chat gesloten was doordat er eens geen moderators aanwezig waren en ik begrijp daarom ook niet zo goed deze zeer negatieve reakties. Mensen komen hier omdat het altijd gezellig is, die gezelligheid komt in eerste plaats natuurlijk door jullie aanwezigheid maar ook door de inzet van moderators die er normaal gesproken 365 dagen per jaar van 9 uur 's morgens tot middernacht iedere dag weer voor jullie klaar staan.

Wij zijn altijd op zoek naar mensen die ons willen helpen met modereren, uiteraard is niet iedereen geschikt om moderator te worden op Kletsen.com maar indien je denkt dat je mee kunt helpen dan horen we het graag. Stuur een email naar [email=info@kletsen.com]info@kletsen.com[/email] of neem contact op met Shirley en dan kunnen we misschien problemen zo als dit in de toekomst voorkomen.

Reakties zijn zoals gewoonlijk van harte welkom!

Groeten en we Kletsen.com,

Denre
Citeren18.06.20070 likes
hahahhhahaah ben de eerste.......
Citeren18.06.20070 likes
en ik de 2e Frank

Maar Denre, ik begrijp je standpunt volledig, het is een samenloop van omstandigheden waar jij op dat moment, geen grip op had, en dat is mens eigen: een ieder maakt "fouten", daar ben je mens voor, ook moderatoren zijn mensen van vlees en bloed, en die maken ook fouten, dat is volledig normaal!

~~~XXX~~~Jaco
Citeren18.06.20070 likes
Excuses aanvaard , Denre.

Zoals je hebt kunnen lezen in een bericht van mij, had ik dus wel begrip voor de situatie, je kon weinig anders dan de chat sluiten om de veiligheid te garanderen.

De reden dat ik boos werd is dus niet omdat de chat dicht was, maar omdat er heel vervelend gereageerd werd op de chatters die er wel moeite mee hadden.

Het is prettig om te lezen dat JIJ wel serieus op de klachten van je chatters ingaat.

Het zou op z'n plaats zijn als bepaalde modjes ook hun excuses aanboden voor hun nare domme reactie op de wanklanken van de teleurgestelde chatters.
Ik vrees dat het je anders veel 'klantjes' gaat kosten....

Groetjes, Flair
Citeren18.06.20070 likes
flair
tja... er zullen er zeker paar niet terug keren

Advertise here!!

Citeren18.06.20070 likes
over het sluiten van de chat laaat ik me niet uit , feit is dat chatten voor de ene belangrijker is dan voor de andere , dit zijn niettemin leden net zoals een ander en hun mening telt in mijn ogen evengoed , wanneer een mod die dus volgens denre het kenmerk van de chat zijn , niks beters kunnen verzinnen als reaktie op kritiek de mensen te gaan uitlachen , dan ben je volgens mij totaaal verkeerd bezig , en zoals flair zei , zou ik het niet meer dan gepast vinden als die idd een voorbeeld zouden nemen aan denre en hier openlijk hun excusen zouden aanbieden .

meer wil ik hierover niet kwijt

elvis
Citeren18.06.20070 likes
oke Denre zo moet het.

Maar ik zit wel een week met mijn schoonmoeder opgescheept.
Citeren18.06.20070 likes
Toppie Denre, hoe jij de situatie hebt verwoord. Onder het whahaha-gebeuren heb ik mijn zegje net gedaan....en ik baal echt dat het zo gelopen is.
Jammer jammer jammer....had graag modje hier geworden en dat weten wonder en shirley....maar met sommige kan en wil ik niet werken, want ik weet door mijn andere moderator werkzaamheden op andere sites dat je het gewoon als een baan kan zien.

Ik zal jullie missen...Elvis, Baby, Ploff, Zuur .... en menige anderen.

(ik ga hier niet mijn live wegzetten .... )

Citeren18.06.20070 likes
Ik sta vierkant achter Den.
Succes en ga zo door!
Zuurkool, die schoonmoeder mag je nog steeds bij mij kwijt ;)
Daniele, mensen komen en gaan, en als ze zo snel gaan..ach..twee weken en niemand kent/mist ze nog. Zo gaat dat in de chatwereld.
Groeten,
Zyx
Citeren18.06.20070 likes
Wedden dat chatters bepaalde mensen wel blijven herinneren ZYX....en ik heb daar de nodige jaren lange ervaring mee dat ik nog altijd welkom ben op diverse sites.....jokers zijn de gangmakers op een chat en zeurdozen worden na twee weken niet gemist.....

1

Adverteer hier