Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Een bos bloemen voor .....

1

Advertise here!!

Citeren17.08.20100 likes
Kreeg vandaag een bos bloemen van iemand die even aan me gedacht vond het wel iets om hier om te zetten van aan wie zal jij een bos bloemen wil geven.
Bonneke-Een bos rode rozen voordat ze altijd klaar staat voor iedereen
Naatje-Een bos vergeet-me-nietjes dat ik ze niet vergeet en dat ze altijd in me hartje zal zitten
Wilma-Een bos tulpen als ze die kaart voor Peet en Papa heeft geregeld
Wildthing-Een bos anjers dat ze die wel ken gebruiken
Papa en Peet-Een bos zonnebloemen dat het zonnetje weer een beetje mag schijnen bij jullie
Laura-Een bos klavertje vier dat het haar veel geluk mag brengen
Puma12345-Een bos rode rozen omdat ik haar mis hier

Dikke knufff kusss Juutje
Citeren17.08.20100 likes
waar blijf mijn bos bloemen juutje??.............De redenen waarom jij die na mij toe stuurt mag je zelf in vullen.
Citeren17.08.20100 likes
Neeeeeeeeeeee Auto zorg jij maar voor de vazen enne gevuld met water dus geen bos bloemen van je want ik hou niet van je hahaha
Citeren17.08.20100 likes
juutje, je hebt groot gelijk dat auto maar even de vazen moet gaan regelen.
Maar meis, wat ontzettend lief van je, en ik geef je daarom een mega bos zonnenbloemen terug, en weet je waarom omdat je een topwijffie bent, en je weet waarom. Dank je wel meis, en ik hoop dat met die zonnenbloemen ook jij weer een beetje kan lachen, ik wens je heel veel sterkte, en werk ze morgen, heel goed van je om afleiding te gaan zoeken, hvj als vriendin, dikke kus en knuf
Citeren17.08.20100 likes
ik zou babsie een groot veldboeket willen geven, nog bedankt voor je kaartje lief van je.

en een bos tulpen voor visser en zijn vrouw omdat ik regelmatig een kaartje van jullie krijg.

Advertise here!!

Citeren17.08.20100 likes
geef juut een bos bloemen en graag gedaan ;)
peet en ron krijgen een bos rozen omdat ze die verdienen
carin een bos bloemen omdat ik haar telkens toch weer plaag
babs krijgt ook een bos bloemen gewoon zomaar ;)
gerard krijgt ook een bos bloemen omdat het wel erg gezellig was
Citeren17.08.20100 likes
bos rozen voor butter , omdat ze bonbons voor mn pa mee nam de laatste keer
Citeren17.08.20100 likes
van mij krijgt Carin een heel mooi veldboeket ook van haar regematig kaartje verder aan Ajaxfan en Bonneke de mooiste bloemen die er zijn voor goede contact dat we hebben en laat ik nu Frank11 zeker ook mooi bos bloemen geven voor de kaart die van hem mocht ontvangen uit Egypte
Citeren18.08.20100 likes
Zo even naar de winkel geweest speciaal voor Juutje...
Citeren18.08.20100 likes
Damn vergeet ik het kaartje erbij te doen.. stom van me..

1

Adverteer hier