|
|
|
hmm droom jij wel eens? zo ja waarover? en komen je dromen ook wel eens uit.... dus heb jij wel eens voorspellenden dromen? en dan heb je ook nog het andere soort dromen de dingen die je graag zou willen bereiken in je leven? dus in dit topic kan je eigenlijk over van alles en nog wat praten als het maar met dromen te maken heeft.... |
Anonymous Undefined 65739 berichten hmm hier kan je heel veel neersetten seg...
nouja voorspellende dromen heb ik idd weleens, blijft altijd weer raar want je kan het gewoon niet weten maar droomt iets en een paar weken later gebeurt het precies zo...
verder dagdromen over hoe me leven er over een aantal jaar uit zal zien, blijft leuk!!!
en verder elke nacht paar nachtmerries, dat blijft tog niet egt leuk.. maarja ben dat wel gewend onderhand haha!
kuss kirsten! |
dromen doe ik veel te veel momenteel. zo veel dat ik er haast niet meer van slaap  hahahhaha |
Timberland Undefined 2690 berichten ik hou me lenzen tegenwoordig in, dan zie mijn dromen beter 
|
Anonymous Undefined 65739 berichten hahaahahah tim dat is wel een oplossing |
|
Timberland Undefined 2690 berichten tja heb harde lenzen dus doe ik het met mijn bril, alleen lastig met woelen, smorgens staan de pootjes helemaal wijd uit elkaar
|
espasa Undefined 1894 berichten je moet je benen ook gewoon bij elkaar houden tim 
|
ook beter voor het nageslacht 
|
espasa Undefined 1894 berichten ennuh, handen boven de lakens he 
|
|
|