Citeren12.09.20060 likes
beetje eelt kan geen kwaad mram 

Advertise here!! |
Citeren12.09.20060 likes beetje eelt kan geen kwaad mram ![]() ![]() ![]() |
Citeren12.09.20060 likes nou nee dank je heb liever een lekker zacht velletje ![]() |
Citeren14.09.20060 likes ik ook maar dan ergens anders ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren20.04.20070 likes Ik blijf dromen
en hopen op jou,, dat er ooit iets tussen ons komen zou,, De dromen en hoop is het enige wat mij steunt,, Want vriendschap kan mij niet redden in deze nood,, Ik droom en hoop dat er een dag komt voor ons allebei zodat jij houd van mij. |
Citeren20.04.20070 likes Leuk geschreven, ![]() kuss Zyx |
Advertise here!! |
Citeren24.04.20070 likes Soms is er zo,n dag!
Die je het liefst over zou slaan! Het regent in je hart, de wereld lijkt te vergaan! Een liefde die verdween, de liefde/je liefste, en je vraagt je af waarheen? Je hebt het allemaal gehad! Je bent alleen! Vriendschap, vriendschap is goud waard! Ook al zie je elkaar niet elke dag! Het zijn de echte vrienden die je altijd steunen, je weet dat echte vrienden je nooit vergeet! Vriendschap, vriendschap is goud waard! Als je niet meer ziet hoe het verder moet, dan hoef je maar te weten dat ze aan je denken, je voelt dat echte vriendschap nooit bekoeld! Nergens schijnt de zon, laat de gordijnen maar dicht, De regen in je hart vecht om een klein straaltje licht! De dag verliest zijn gloed. en je verliest al haast de moed. Nee, je gelooft er niet meer in! Toch komt het goed want vriendschap, vriendschap is goud waard! ook al zie je elkaar niet iedere dag! Het zijn de echte vrienden die je altijd steunen, je weet dat een echte vriend je nooit vergeet! Vriendschap, vriendschap is goud waard! Als je niet meer ziet hoe het verder moet, dan hoef je maar te weten dat ze aan je denken, je voelt dat echte vriendschap nooit bekoeld! |