Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

Dit moet ik even delen!!

Advertise here!!

Citeren05.02.20080 likes
Is dit de goede rubriek?? Ja, dunkt me wel.
Ik kwam eergisteravond terug in mijn hotel. Het was een lange drukke dag geweest en was behoorlijk moe.
Ik kom mijn hotelkamer binnen, wil wat uit de minibar pakken, zie ik tot mijn grote ontsteltenis dat de inhoud gefonsiqueerd is.

Zoals iedere hotelgast zou doen loop ik naar beneden en vraag, vriendelijk zoals altijd aan de receptioniste om uitleg. Na wat geharrewar van haar zijde besluit ze de manager erbij te roepen.
Uiteraard honoreer ik dat gebaar.

Na ongeveer vijf minuten verschijnt er een, naar ik schat 30 jarige manager en leg nogmaals mijn probleem voor. Tot mijn grote verbazing begint hij me uit te leggen wat hun policay is voor de minibars in het hotel. Geduldig en coulant zoals ik ben luister ik naar hem.

Uiteindelijk, na ongeveer tien minuten is hij klaar met zijn relaas. Ik kijk hem aan en zeg " ik vind het een prachtig verhaal, echter in die tijd, dat mij nietszeggende informatie is meegedeeld door jou, had de minibar al tien keer kunnen worden aangevuld ".

Hij krijgt een enorm rood hoofd, mompelt binnensmonds iets van een soort excuus en sommeert vervolgens om de minibar aan te vullen!!!! Weg was die.............

De volgende ochtend bij het ontbijt zie ik hem mijn ontbijttafel zorgvuldig vermijden. Het is echt gebeurd en uiteraard kan ik het niet visualiseren maar ik heb wel enorm gelachen. Waar een simpele vraag al niet tot kan leiden.................

P.S. Helaas heette de receptioniste niet 'Ina'. Anders had ik tenslotte nog gezegd " vond je verhaal wel wat vaag Ina ".

Groetjes,

Henry.

Adverteer hier