|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve sjeik,thanks voor het meedenken,maar ik denk niet dat ze daar persoonlijke informatie gaan geven aan derden,want dat ben ik toch he,ik bedoel ben geen familie van hem.Maar vindt het wel heel lief van je en heb hem al gemailt en wacht nog even af of ik antwoord krijg.Maar zoals je leest heeft snufff ook al vele mails gestuurd en geen antwoord...............maar ik mis hem wel enorm |
ik heb dennis van de week online zien komen op msn , heb hem nog niet gezien op kletsen |
Anonymous Undefined 65739 berichten Ze kunnen je vast wel meer vertellen over het welzijn van die persoon lijkt mij. En mochten ze dat nie doen geef je tel nummer af het verzoek dat dennis, of een van de ouders / verzorgers van hem contact met je op neemt. Gezien de frequentie dat Dennis op kletsen zit, zal die er ook wel eens wat over verteld hebben. En is het dan raar dat mensen zich zorgen maken als die, ineens nie meer op kletsen komt ?
Kuss Sjeikes |
Anonymous Undefined 65739 berichten Weet je,op eeen chatsite komen en gaan zoveel chatters,zo is het gewoon,en als je je bezorgd moet gaan maken over iedereen en als je iedereen die niet meer komt gaat nabellen waarom ie niet meer komt,dat kan niet,er komen zoveel chatters niet meer.. dus ik zie het punt niet zo..
kuss Babs |
Anonymous Undefined 65739 berichten ik heb dennis een smsje gestuurd en dit was zijn antwoord  hej met dennis ik voel mij niet goed ik ben veel afgevallen ik zit te wachten op plaats ik heb morfinepomp aan mijn rolstoel misschien kom ik snel weer als ik beetje beter voelt knuffel
tweede sms was
niet boos he , ik mis jullie ook erg veel
groetjes shirley
we kletsen.com |
|
oh das mooi om wat van hem te horen. alleen jammer dat het niet zo goed gaat met hem
|
Anonymous Undefined 65739 berichten fijn iets te horen weer van hem, jammer dat het niet zo goed gaat, miste hem oo kal tijdje op hyves!
als je dit leest dennis:
ik wens je heel veel sterkte en beterschap je bent un lieve jongen!
kuss kirsten |
Anonymous Undefined 65739 berichten ja dennis ook van heel veel sterkte en beterschap
kusssssssss en knufffffffffffff |
Anonymous Undefined 65739 berichten |
|