Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

Dennis

Advertise here!!

Citeren17.02.20080 likes
Heeeeeeeeeeeey Dennis,

Strekte kerel! Kom er goed weer uit he.
Hoop je weer snel te horen.

Bert
Citeren17.02.20080 likes
lieve Dennis,

Ik hoop dat het vandaag weer iets beter met je gaat dan gisteren en eergisteren.

Weet dat je in mijn gedachten bent,en weer heb ik vandaag een kaarsje voor je gebrand,heel veel sterkte en zet hem op,je kan het en weet blijf in je zelf geloven he,kusss en knufff Bonn
Citeren18.02.20080 likes
hey dennis heel veel sterkte he en doorzetten
hopelijk ben je gouw weer oke
groetjes brotherbear
Citeren18.02.20080 likes
Lieve Dennis,

Weer een dag voorbij,hoe is het nu met je???
Ik hoop dat het iedere dag een stukje beter met je gaat,en is de operatie goed verlopen,ik wacht met smart op je reactie,je zei dat als het goed met je ging dat je online zou komen maar heb je niet gezien,dus kan zijn dat het dus niet lekker met je gaat,daarom geef ik jou een extra dikke knuffff en kusssss en in gedachten ben je bij me,en weet blijf in jezelf geloven.
Citeren18.02.20080 likes
lief van julie dat jullie zo leven met mijn
thxxx

Advertise here!!

Citeren18.02.20080 likes
Dennis,wat leuk om iets te lezen van je,hou je haaks,dikke kusssssssssss en knufff Bonneke
Citeren19.02.20080 likes
sterkte dennis kussie knuffie van schorpie
Citeren19.02.20080 likes
Hoi Dennis

Ik spreekje nog wel, beterschap met alles !!!!

Wonder
Citeren19.02.20080 likes
lieve Dennis,

Welterusten bij deze en ik hoop dat je pijn nu minder is dan vanmiddag toen ik je sprak,ik vind het heel naar voor je allemaal,maar neem je rust,je gaf zelf ook al aan dat je het niet aankan om bezoek te krijgen naast je ouders dan.

Denk aan jezelf,des te eerder zal het beter met je gaan,hou je haaks en blijf in jezelf geloven,dikke kusss en knuff Bonn
Citeren20.02.20080 likes
Lieve dennis,

Ik hoop echt dat je een rustige nacht zal hebben,zodat je morgen weer lekker naar huis mag,zet hem op je kan het en blijf in jezelf geloven,dikke kusss en knuff Bonneke

Adverteer hier