15.08.20070 likes
hij vertelde mij ik heb voor polleke wel een leverworst om op te peuzelen maar hoe is het met onze brigadier anais
opa visser
opa visser
Advertise here!! |
15.08.20070 likes hij vertelde mij ik heb voor polleke wel een leverworst om op te peuzelen maar hoe is het met onze brigadier anais
opa visser |
15.08.20070 likes ![]() ![]() |
15.08.20070 likes zo enne hebbe ikke nog wat gemist hier vandaag of niet ? |
15.08.20070 likes zijn gem en inus nu ook al verloskundige en hoe is het bij kip kunnen we weer eieren ophalen
opa visser |
16.08.20070 likes Anaisssssssssss hoe is het met je meis???
Heel veel sterkte nog met de laatste loodjes en we wachten hier af wat het is geworden. Heel veel sterkte meis,dikke kusss en knuff Bonn En lieve visser heel veel plezier vandaag je zal wel niet op pc komen nu nog voordat je weggaat en mss ben je al weg en ik heb het je ook al meerdere keren gezegd maar nogmaals bij deze. kusss en knuff Bonn |
Advertise here!! |
16.08.20070 likes goedemorgen allemaal, ja de eitjes zijn er vandaag weer, maar eerst gaat kip ff boodschappen doen en de kloek verzorgen, heeft iemand nog wat nodig??? |
16.08.20070 likes Nee hoor lieve kip maar tog bedankt kuss en knufff Bonn |
16.08.20070 likes hoihoi
het gaat hier nog altijd rustig ,nix aan het handje nog dus ........ ik ben vandaag nog wel ff standin hier ok? die bb laat nix meer van zich horen ,waar zittie toch? met de noorderzon vertrokken? opa veel plezier!!!!!! groetjessssssssss |
16.08.20070 likes zo opa is weer terug om te vertellen dat die een geweldige dag heeft gehad en om 1 te vertellen heb een foto in klederdracht laten maken opa met acordeon gaan met januari daar 3 dagen naar toe en alle plaatsjes bezoeken rond ijsselmeer overnachten doen we 2 nachten dan net buiten volendam in vander valk hotel en brigadier anais is het uit te houden ja is de eerste kan ff op zich laten wachten
opa visser |
17.08.20070 likes Visser mogen we die foto zien jij in klederdracht het zal je helemaal geweldig staan denk ik zo,maar ik zal rustig afwachten.
Anais zet hem op ook he,nog steeds niets???? Kuss en knuff Bonn |