|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten goedemorgen allemaal  kip is niet gegijzeld door b.b., kip had ff druk met de moederkloek, die moest opgenomen worden,dus ik was ff flink van de leg  maar ik heb jullie wel stiekem in de gaten gehouden, en nu het weer wat beter gaat met de kloek gaat mijn productie ook weer steeds beter  , dus mensen ik ga nu de kist op, want ik heb persdrangggggggggggggggggggggggggggggggg
dikke kusssss voor jullie |
Anonymous Undefined 65739 berichten Lieve lieve kip dat is geweldig om te lezen dat het nu allemaal weer iets beter gaat je weet dat jij en je moeder iedere dag in mijn gedachten waren.
Fijn dat je er weer bent en ik hoop je snel een keer weer een keertje te spreken hier op kletsen.
kussss en hele dikke knuff Bonn |
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve bon, ik wil je bedanken voor je lieve mailtjes, fijn om te weten dat mensen aan de andere kant van waar ik mijn ren heb staan aan je denken als je het moeilijk hebt  mijn kloek is er nog lang niet, maar iedere dag komt ze een stapje verder, soms een stapje terug, maar goed, ben blij als er een half jaar verder zijn, want er is nog een lange weg te gaan
en nu gaat kip naar der werk, want de bejaarden kippen zijn aan het wachten op haar helende pootjes
|
Anonymous Undefined 65739 berichten OKey lieve kip,
werk ze meid,en inderdaad het zal een lange weg zijn maar als het de goede kant dan maar weer op gaat.
Zoals het ging dat ging ook niet meer,maar ik wens jullie enorm veel sterkte in de moeilijke lange zware strijd en vergeet niet dat ik iedere dag aan jullie zal denken.
kussss en knuffff Bonn en je weet je mag me altijd mailen |
Anonymous Undefined 65739 berichten goedenmorgen mevr kip heb je zeker gemist ik maar kijken in de ren geen eitjes maar weet nu de reden en wens je veel sterkte en herstel toe met je moeder
kusssssss knufffffffff opa visser |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten ok opa je hebt toestemming om naar volendam te gaan maar zorg wel voor vervanging!
veel plezier
enne ik weet echt niet meer wat ik moet denken wanneer het komt.....zit tich steeds verkeerd
dus we wachten wel af maar hoop dat het niet te lang duurt |
Anonymous Undefined 65739 berichten eerste kan wat langer duren word morgen een rustige dag kan vragen of boze buurman eens vriendelijk kan zijn zal toch nog wel wat goeds aan b.b zitten volgens gem en inis heeft b.b een klein hart
opa visser |
Anonymous Undefined 65739 berichten
 zou volgens ons ook een groot hart kunnen zijn
 maar dan houdt hij het wel goed verborgen in de kletsstraat |
Anonymous Undefined 65739 berichten ja maar heb laatst een borrel met buurman gedronken in kletsstraat cafe wat kan die zuipen liters tegelijk
opa visser |
Anonymous Undefined 65739 berichten
 dat hij zich daarna maar tevoet over de kletsstraat begeeft, en liefst links van de baan met veiligheidsvest en kerstverlichting
 gelieve ons tijdig te verwittigen opdat wij polleke aan de korte leiband houden |
|