Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

De dodentocht 100km wandelen in Bornem Belgie

Advertise here!!

06.08.20050 likes
Volgend weekend,namelijk vrydagavond om 21 uur start den DODENTOCHT ,de deelnemers hebben 24 uur de tyd om de 100 km afteleggen .Wie wil eraan deelnemen,dat is een internationaal gebeuren ,zeker niet te missen om 1x deel tenemen in Je leven,ook voor de supporters die hun steunen,hier in Bornem is er dan ook de ambiance
van het plubliek. Veel succes . Groetjes en kusses superster6
06.08.20050 likes
hallo superster6
zou graag mee doen maar door omstandigheden gaat het niet grts
marie
07.08.20050 likes
hey marie, volgend jaar mss, het is toch te moeite waard om eens te starten,ook grote ambiance dat weekend,zeker die start met verleden jaar ongeveer 5500 deelnemers ,iedereen welkom groetjes en kusses marina superster6
07.08.20050 likes
Nee, dank je wel, Superster, ik ben van mezelf niet zo'n sportmens. En wegens een aangeboren afwijking aan mijn rug lijkt het ook niet zo'n verstandig idee...

Groetjes, Jaco
09.08.20050 likes
als ik al aan wandelen denk wordt ik moe.
Laat het maar aan anderen over, superster.
ik wens alle deelnemers veel succes.
groet catsie

Advertise here!!

12.08.20050 likes
voila nu deze avond gaat de dodentocht voor de 36* van start om 21 uur
13.08.20050 likes
Tja de wandelaars waren met 8621 vertrekkers gisterenavond ,ook bij start heel veel volk in bornem,en de ambiance om niet te vergeten,ook vandaag is er veel ambiance in bornem,waarschijnlijk ook traantjes om het uiteindelijk de finische van deze dodentocht (100 km ) te halen.
In de namiddag zullen er vele niet geoefende wandelaars toekomen na heel veel afgezien te hebben onderweg.Toch proficiat aan de hele onderneming van die jaarlijkse dodentocht alsook aan de deelnemers.Groetjes en kusses marina superster6

Adverteer hier