Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Dank je wel, Sinterklaasje

1

Advertise here!!

Citeren02.12.20060 likes
Hoi lieve Sinterklaas,
Ik wil U bij deze bedanken voor de fijne cadeautjes die ik deesch avond van U heb mogen ontvangen...

Ik heb een bijzonder fijne avond gehad met mijn familie, maar laat U Uw pieten even weten niet meer zo hard op de raam te kloppen, mijn jongste nichtje Lise barste van schrik in huilen uit toen er op de raam geklopt werd...

Tot volgend jaar weder, Sinterklaas, en nogmaals vele malen dank!!!

Jacootje XXX
Citeren02.12.20060 likes
en ik had sinterklaas nog wel gevraagd om jaco mee naar spanje te nemen
Citeren03.12.20060 likes
nou sinterklaas wy hebben een te gekke avond gehad bij patrick(oudste zoon van peetje) vooral onze tess vond het super al die cadautjes die ze van u heeft gehad
ps zwarte piet wil je de volgende keer niet zon troep achter laten in de gang

knufffffff ron en peetje
Citeren03.12.20060 likes
hoi

ik hoor het al, zal dinsdag maar goed opletten, gebonk op ramen, troep in de gang.....

maar jaco...je had wel leuke cadeautjes gehad...had ik vernomen??(hihi)

voor de rest die ook nog moeten wachten op de sint en zijn pieten: veel plezier

kusss jeanette
Citeren03.12.20060 likes
Ja idd Jeanette, dat had je goed vernomen hihihihi en ik had er ook nog om gevraagd, nooit gedacht dat de Sint dat voor mij durfde te kopen, toffe goedheiligman is het hoor

Jaco ~~~x~x~x~~~

Advertise here!!

Citeren03.12.20060 likes
Ik heb dit jaar het mooiste sinterklaas cadeau aller tijden gekregen.
Citeren03.12.20060 likes
ha sinterklaas, was vanmiddag weer super gesellig met sown 30kids tussen de 1 en 10 jaar, en thanks voor de mooie handdoek met de naam van onze turnclub erop toppie!

kussie kirsten!
Citeren03.12.20060 likes
Gelukkig is Sinterklaas al bij jullie geweest, dan heeft hij dinsdag meer tijd om bij ons te blijven hangen.

groetjes & xxxxxsjes
Nice
Citeren04.12.20060 likes
nou is goed om te horen dat jullie zo'n fijne sinterklaas feest hebben ghad dat doet mijn sinterklaas hart weer goed en dat van mijn Zwarte Pieten uiteraard ook
Citeren04.12.20060 likes
Lieve Sint,
Ik ben erg blij met al mijn auto's!!!
Mama en papa zijn weer in hun element...
Vooral papa die speelt weer met autootjes!!!

Kusje van Mylan

1

Adverteer hier