Citeren30.07.20090 likes
Hey lieverds van harte met de verjaardag van jullie kleine meid we wensen jullie samen een hele leuke dag
veel lief Ron en Peet
veel lief Ron en Peet
Advertise here!! |
Citeren30.07.20090 likes Hey lieverds van harte met de verjaardag van jullie kleine meid we wensen jullie samen een hele leuke dag
veel lief Ron en Peet |
Citeren30.07.20090 likes LoveV en LoveM
Van harte met de verjaardag van jullie dochter Gothishia hoop dat ze een hele fijne dag heeft en ook dat ze lekker verwend word dikke kus van mij Ideetje je |
Citeren30.07.20090 likes Gefeliciteeeeeerd |
Citeren30.07.20090 likes heey van harte gefeliciteerd met jullie meid:-)
wens jullie een hele leuke dag met de kleine liefs kusssie schorpie en kiddies |
Citeren30.07.20090 likes laat ik me aansluiten en jullie van harte wensen en fijne dag er van maken opa Visser |
Advertise here!! |
Citeren30.07.20090 likes hee lovies,hihi
haretlijk gefeliciteerd met jullie kleine meid geef der ma een dikke kus van me |
Citeren31.07.20090 likes lieve loveM en loveV, sorry dat ik te laat ben maar beter laat dan nooit he hahahaha.
Maar nog van harte gefeliciteerd met jullie dochter, ik hoop dat jullie een mooie dag hebben gehad, dikke kuss en knufff |
Citeren06.08.20090 likes ummie en v een dikke kusssssssssssssssssssssssssssssss voor de jarige jop en nog vele gezonde jaren toegewenst
xxxx joy xxxx |