Citeren10.05.20090 likes
Spannend he dames
waar keken we ook al weer naar ??
Peetmoeder met der 2 Dochters Grinn

Wat een Plaatje die 2 meiden
waar keken we ook al weer naar ??

Peetmoeder met der 2 Dochters Grinn

Wat een Plaatje die 2 meiden

Advertise here!! |
Citeren10.05.20090 likes Spannend he dames
waar keken we ook al weer naar ?? ![]() Peetmoeder met der 2 Dochters Grinn ![]() ![]() Wat een Plaatje die 2 meiden ![]() |
Citeren10.05.20090 likes Dan gaan we naar de feeen engelen en Trollen
3 Trollen op een bankie Grinnnnnnnnnnn ![]() Die bank wil ik thuis ook wel ![]() ![]() Spannende Cd,s bekieken ![]() |
Citeren10.05.20090 likes Zoek de verschillen ![]() |
Citeren10.05.20090 likes En dan door naar de albert cuyp
wel met de tram ![]() Jaa Eindelijk naar de Albert Cuyp ![]() |
Citeren10.05.20090 likes Babsie Na haar werk
ook bij ons kluppie toegevoegd ![]() We zijn Blij dat je er bie bent Wief ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren10.05.20090 likes Even eerst nog onze verslaving Voor we aan het eten gaan ![]() Zit me haar nog goed ??? ![]() |
Citeren10.05.20090 likes En dan Na het eten de Buiken vol effe Uitbuiken ![]() Dit is wat er Over was ![]() Tot Slot nog even het mannetje bellen Hoe gezellig, lekker, vermoeiend, vol spanning ![]() Voor de meiden die het gemist hebben en het nog best eens mee willen maken Kom maar met een stad en we gaan hem bezoeken de dames die nu zijn meegegaan HARTELIJK DANK VOOR DE TOPDAG DIE WE SAMEN MAAKTEN ideetje (ria) |
Citeren10.05.20090 likes hele leuke fotos ja het was super gezellig ![]() lieve Ria bedankt voor het te gekke weekend, ik ben echt super verwend bij jullie , lieve Hans jij ook bedankt voor alles dikke kussssssssssss |
Citeren10.05.20090 likes zie wel een verglijkenis bij peet zun foto ![]() ![]() ![]() zowel die leuke heks als peet een rode neus whahahahahaha kussssssssss peetje en leuk dat jullie toppie hebbe gehad leuke foto's:-) |
Citeren10.05.20090 likes Nog wat herinneringen in de Sexshop gekoopt
een Beertje op ............ het spreekt wel voorzich denk ik ![]() ![]() ![]() en dan nog wat van de Albert Cuyp Markt ![]() ![]() |