Citeren08.05.20090 likes
ik ben hier onbekend kunt u me zeggen waar u woont

Advertise here!! |
Citeren08.05.20090 likes ik ben hier onbekend kunt u me zeggen waar u woont ![]() |
Citeren08.05.20090 likes eigenlijk mag ik hier niet meer reageren omdat ik niet mee ga, maar ik wil toch alle dames die wel meegaan onwijs veel plezier wensen en maak er een super leuke en gezellige dag van, dikke kuss en knufffff ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren09.05.20090 likes ik wens ook ook alle dames een super coole dag
kusssssssssssssss |
Citeren09.05.20090 likes jammer dat ik er niet bij kan zijn maar dat begrijpen jullie wel, ik hoop dat jullie een hoop fun hebben, kussssssssssssssssssssssss |
Citeren10.05.20090 likes en dames, we wachten met smart af op jullie verhalen en of foto`s van vandaag, ik hoop dat jullie een leuke en gezellige dag hebben gehad, het weer was hier goed, ik hoop dat jullie ook mooi en zonnnig weer hebben gehad, dikke kuss en knufffffffff |
Advertise here!! |
Citeren10.05.20090 likes Damesuitje ![]() De dames waren helemaal in de ban van de lekkere luchten verkoopman ![]() ![]() Ja, ja, koop ik of niet ? ![]() Sjokolaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! ![]() Kijk, Puum, zo werkt een fototoestel ![]() ![]() Peet in afwachting van een lekker hapje:! ![]() Heerlijk gebak.....denk dat ik hier maar ga wonen! ![]() Duur't nog lang? ![]() Muts moets eraan geloven hehehe ![]() ![]() Vrienden voor het leven ![]() ![]() IJS! weer eten..... ![]() Nemen we er nog 1 ? ![]() Was een hele geslaagde dag moeten we een keer overdoen ![]() |
Citeren10.05.20090 likes fotos van peet |
Citeren10.05.20090 likes puma |
Citeren10.05.20090 likes muts weer jarig |
Citeren10.05.20090 likes ideetje en muts |