Citeren22.12.20080 likes
van harte Carla met je verjaardag als de post vertraging heeft heb ik je hier in iedergeval gefeliciteert en laat het een fijne dag voor je zijn kusssssssss knuffffffffffffffff Rinus
Advertise here!! |
Citeren22.12.20080 likes van harte Carla met je verjaardag als de post vertraging heeft heb ik je hier in iedergeval gefeliciteert en laat het een fijne dag voor je zijn kusssssssss knuffffffffffffffff Rinus |
Citeren22.12.20080 likes lieve country,
Van harte gefelciteerd met je verjaardag en ik wens je een hele fijne en mooie dag toe,geniet ervan. Dikke kusssssssss en knufffffffffffffffffffffff Visser denk dat de post de komende week te laat zal zijn..............want ik ben er niet hahahahahaha |
Citeren22.12.20080 likes carla gefeliciteerd met je verjaardag
een heleleuke dag dat je maar veel verwent mag woorden dikke kusss knuff bear |
Citeren22.12.20080 likes count hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag ik wens je een gezellige dag |
Citeren22.12.20080 likes coentry liefie
gefelicplastaart en nog vele jaren |
Advertise here!! |
Citeren22.12.20080 likes Heeey Count,
Van harte Gefeliciteerd met je verjaardag Wens je nog een hele fijne dag toe met iedereen die je lief is Liefs Wilma |
Citeren22.12.20080 likes heey count
van harte gefeliciteerd met je verjaardag kusssssssssss en knufffffffffffffff |
Citeren22.12.20080 likes heey country
hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag meid dikke kus en fijne dag nog |
Citeren22.12.20080 likes Counttt kusssssssssssssss van babs en ik hoop dat je een gezellige dag hebt ![]() |
Citeren22.12.20080 likes Country gefeliciteerd en kusssssssssssssssss en wens jullie en hele fijne dag.
Hoop dat je lekker verwent word. Liefs Hard en Diaan |