Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Chocolade!!

Advertise here!!

Citeren24.11.20060 likes
CHOCOLA

Mmmmm, wat lekker chocola!!
Of vind jij van niet??
In iedergeval...chocola is erg betoverend!!
Huh??
Ja, het doet meer dingen dan je denkt!

WAAR of NIET WAAR??

Zwitserland heeft een postzegel die ruikt naar chocola...

Waar:
De Zwitserse TPG lanceerde er een in mei 2001

Chocola is slecht voor je...

Niet waar:
Chocola bevat veel zogenaamde antioxidanten. Die helpen hartkwalen te voorkomen.

Chocola is dodelijk voor je hond...

Waar:
Er zit een stof in chocola die giftig is voor honden. Dertig luttele grammetjes zijn genoeg om een flinke viervoeter het loodje te doen leggen.

Chocola is funest voor je tanden...

Niet waar:
Van alle zoetigheden is chocola het minst schadelijk voor je gebit.

Chocola veroorzaakt pukkels...

Niet waar:
Uit onderzoek blijkt dat het niet per se puistjes veroorzaakt. Pukkels ontstaan door overactieve talgklieren.

Chocola is vooral een toetje...

Niet waar:
In mexico, Spanje en Italie eten ze hun kalkoen, haas of kreeft rustig met een saus van pure chocola.

Chocola is een Belgische uitvinding...

Niet waar:
De maya's en Azteken waren al chocolics! Europa maakte kennis met chocola dankzij een Spaanse ontdekkingsreiziger.

NU HET BETOVERENDE AAN CHOCOLA...

Wist je dat men vroeger dacht dat je door het nuttigen van chocola beter in bed werd??
De maitresse van de Franse koning Lodewijk XV gaf hem, voordat ze het bed indoken, eerst een paar flinke koppen chocolade te drinken. Ook meester minnaar Casanova stapte nooit zijn harem binnen zonder een flinke hap chocola...

Wat zit er toch in chocola dat ons iedere keer weer naar een reep doet grijpen??

-Cafeine: de 6 milligram in een reep is net genoeg voor een subtiele opkikker.

-Magnesium: vlak voordat je ongesteld moet worden, kan het magnesiumgehalte in je lichaam dalen. Dus daarom heb je juist tijdens die periode zo'n ontembare behoefte.

Fanylethylamine: de stof die je hersenen afscheiden als je verliefd bent.

En..wat zegt chocola over jouw persoonlijkheid??

Melk: je bent onschuldig en leeft vaak in het verleden.

Puur: je vertoont materialistische trekjes, ziet de toekomst altijd zonnig, maar je bent niet zo heel erg flexibel.

Wit: jij denkt dat de wereld aan je voeten ligt, geloof het lot en hebt een extreem ontwikkeld rechtvaardigheidsgevoel.

Maar bovenalles is het gewoon ontzettend lekker

Groetjes Tess xXx
Citeren24.11.20060 likes
ohhhhhhhhhh hoe wist je dat ik een dipje heb open klesten en zie chocolade kussssssssssssssssss
Citeren24.11.20060 likes
potverdrie krijg gelijk zin in chocolade tes whahaha bedankt he ga maar eens proberen of ik dat wel weg krijg en niet meer hoef te leven op papjes en vloeibare spul pffff thanks kanjer kusssssssssss van feestje
Citeren24.11.20060 likes
goh laat ik nu van witte chocolade houden hihihi

Wit: jij denkt dat de wereld aan je voeten ligt, geloof het lot en hebt een extreem ontwikkeld rechtvaardigheidsgevoel.

wat is alleen een rechtvaardigheidsgevoel???

en de wereld aan mijn voeten? nee dagt ik tog niet..

het lot, hmm ja daar geloof ik wel in!

kuss kirsten!
Citeren24.11.20060 likes
Leuke weetjes over chocolade Tessem

Maar ik lust werkelijk alle chocolade, dus dan ben ik eigenlijk van alles wat? hahahahaha

En....niet vergeten: Chocolade is de vervanger van de Liefde!!!!

Kussssssss Jaco XXX

Adverteer hier