Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

Chatuitje2009

1

Advertise here!!

Citeren21.09.20080 likes
Zoals jullie weten gaan we geregeld met elkaar ergens heen, is niet echt een chatuitje maar gewoon een keer samen wat doen.Wij (sjeik babs schorp boerharms vrouwtje diaan en hard )wonen betrekelijk dicht bij elkaar daarom zien we elkaar ook vaker.
Maar we willen graag een uitje organiseren voor heel kletsen althans de chatters die vaak op de chat zijn.Wij willen graag een chatuitje organiseren in het midden van het land zeg utrecht voor iedereen te doen, heeft iemand voorkeur of een goed idee voor iets ? stuur ons effe een bericht via kletsen

Groetjes we kletsen.com weer
Citeren21.09.20080 likes
ik was hier pas en toen is er al eens een chatuitje in Utrecht geweest met overnachting schijnt toen een succes geweest te zijn moet je aan Shirley en dacht dat vrouwtje daar ook is geweest vragen waar ze geweest zijn dacht in jeugdherberg groeten Visser
Citeren22.09.20080 likes
oh leuk!! hmm ken utrecht alleen niet egt.. ken het alleen van shoppen ihihih!

kussie kirsten
Citeren22.09.20080 likes
leuk idee hoor
Citeren22.09.20080 likes
als der maar overnachting bij is vind ik goed dan kunne we is goed doorzakken. zal wel afhangen of we de kinders hebbe want ik ga echt geen 3a 4 kinders meesleure

Advertise here!!

Citeren22.09.20080 likes
Eeeuhm hoop wel dat tie herberg dan beetje stevig is ivm met doorzakken anders maar in de kelder daar doorzakken.

Peach anders gewoon kijken of er chatters zijn die geliefd zijn bij de kids zodat er een kindersitter is.
Als wij komen neem ik de kleine wel mee in elk geval tenzij er groot bezwaar komt
Citeren23.09.20080 likes
neem eens contact op met degene die al eens in Utrecht zijn geweest met chatuitje die kunnen jullie zeker wel het een en ander vertellen

gr Visser
Citeren23.09.20080 likes
hoi hoi

Ja ik ben daar 2x geweest in utrecht en is zeker herhaaling vatbaar
Shirley kan het beste vertellen waar het ook al weer was beterft slapen

Gr Wonderfull
Citeren24.09.20080 likes
Overnachting word aan gewerkt Peach , even informeren wat het goedkoopst is, en moet natuurlijk wel een beetje comfortabel zijn, wil niet als een wrak weer naar huis toe
En natuurlijk ligt het ook aan het aantal mensen dat meegaat, maar het is nog lang niet zover, bedoeling is wel dat het gepland word begin juni.

P.s. Het zou wel handig zijn als mensen die mee willen gaan, hun voorkeur voor een datum zouden willen vermelden, kunnen we daar rekening mee houden zodat er zoveel mogelijk mensen mee kunnen gaan

Groetjes we kletsen.com weer
Citeren25.09.20080 likes
leuk idee metal

1

Adverteer hier