|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten |
pilotesixtythree
kijk naar mij,
gr.
Evan |
kip31 Undefined 680 berichten Nou ik was er ook bij en ik vind dat Hansie erg overdrijft, het was een grapje en daarna heeft mram haar excuses aangeboden.
Nou Hansie als je hier al kwaad om wordt dan wens ik je succes op andere boxen, want nergens is het zo'n grote familie als hier.
Je hebt blijkbaar een erg kort lontje en dat kunnen we hier niet gebruiken.
kip31 |
Anonymous Undefined 65739 berichten nou mijn bijdrage hierover vind je terug bij kip want ik was er ook bij en heb zelfs nog goeie woorden gedaan zoals iedereen kan wel eens een fout maken of iets fouts zeggen ,maar je moet ook waarderen als er meteen exusses worden gemaakt ,dit zei ik dus tegen De Heer in kwestie ,dus mram heeft zeek zeker haar best gedaan |
Anonymous Undefined 65739 berichten kom op jongens. waar praten we over??????????? zijn wel ergere dingen in de wereld
|
|
Ik vind dit nu echt storend worden hoor dit gejammer.
qua gedrag lijkt het niet alsof je die leeftijd hebt bereikt,
want dit vind ik te kinderachtig voor woorden.
Mram heeft haar excuses aangeboden, dus wat is nu het probleem nog???
Moet ze op de knieen of wat???
Als je zo oud bent, gedraag je dan ook zo, en leg het naast je neer.
gr.
Evan |
Anonymous Undefined 65739 berichten noujah ik was er dan wel niet bij maare, leeftijd maakt tog helemaal niks uit?!
anders kan ik me ook afvragen wat ik hier doe, want de meesten sijn tog wel ouder als ik, ik ben 17 en hansie jij 63 en er zijn er van onze leeftijden allebij wat minder maar ik kom hier nu ook al 1 jaar en 4 maanden ofsow en leeftijd maakt hier niks uit hoor!
gewoon gesellig blijven komen, enne grapjes maken is toch niet erg? dat vrolijkt het juist allemaal wat op!
kussie kirsten! |
|