Citeren15.06.20060 likes
Bij de chatbox vin de moderator dat ik te oud ben om daat te chaten .
ben maar 63 hoor.zo hoeft het van mij niet meer daar.
ben maar 63 hoor.zo hoeft het van mij niet meer daar.
Advertise here!! |
Citeren15.06.20060 likes Bij de chatbox vin de moderator dat ik te oud ben om daat te chaten .
ben maar 63 hoor.zo hoeft het van mij niet meer daar. |
Citeren15.06.20060 likes oohhh hansieman nou te oud ben je nooit hoor en je mag altijd een klacht indienen tegen een moderator ![]() ![]() groetjes shirley |
Citeren15.06.20060 likes jammer hans dat je niet luister als ik zeg dat het een grapje was er stond een ![]() ik heb me excuus aangeboden als ik je gekwetst hebt , wat wil je nog meer dat ik op me knieen ga ??? |
Citeren15.06.20060 likes Hansieman, neem het aub niet zo op hoor!!!!! De moderator die toen dienst had heeft het ABSOLUUT zo niet bedoelt, geloof me!!!!
Iedereen is hier meer dan welkom, ook U, zeker te weten!!!!! Geef het nog een 2e kans, Hansieman, zet je principes even aan de kant en kom gezellig weer terug!!!! Jaco |
Citeren15.06.20060 likes mram,... en toch blijf je een lieverdje ::tongue ::lips |
Advertise here!! |
Citeren15.06.20060 likes hansieman
ik was er net ook bij en ze heeft het zekerweten niet zo bedoelt, ze heeft dit ook nog gezegd later ![]() gr. Evan |
Citeren15.06.20060 likes en ik geloof haar op haar woord,...... kusssie voor haar!!!!! |
Citeren15.06.20060 likes Overal waar oudjes hun leeftijd bekend maken worden ze gecikt of afgedaan als je bent te oud voor hier. Maak er dan een leeftijds grens aan verbonden . Dan voorkom je deze dingen.Ben al vanaf het begin bij kletsen en nog nooit z'n opmerking gehad van "DAN BEN JE TE OUD VOOR HIER"-Dit grift wel moet ik vertellen.
Voorlopig houd ik het even voor gezien daar in de chat box. Ik kan veel hebben maar over leeftijden moeten ze niet beginnen. Ouderen zoeken juist contakten via de PC maar als je hoord dat je te oud bend voor die box,dan gaat bij mij het licht uit. Hansieman |
Citeren15.06.20060 likes jammer dat je er zo over denkt hans maar het is jouw keus om niet meer te komen.
en leeftijd is maar een getal . het gaat erom hoe je bent. en blijkbaar ligt mijn soort humor ver van die van jouw. en dat kan . maar om dan gelijk zo in de aanval te gaan zegt een hoop over hoe je bent. maar als je wilt wil ik het hier nog wel een keer met je over hebben om te proberen of we elkaar kunnen begrijpen |
Citeren15.06.20060 likes vind dit heel jammer om te lezen hansieman we hebben zelf ook een moderator van 65 jaar dus te oud voor kletsen jij ?? echt niet je bent meer dan welkom hier
groetjes shirley |