Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Suggesties/opmerkingen

Chat op 12 juni WEL open

Advertise here!!

Citeren10.06.20100 likes
Hoihoi,

Het blijkt dat we ondanks het chat uitje 12 juni de chat wel open kunnen houden voor niet geverifieerde leden en gasten. Wel zullen we die dag met een aangepast rooster werken en zal er niet continue een moderator aanwezig zijn in de chat.

Wat we wel beloven is dat er minimaal 12 uur lang een moderator aanwezig zal zijn in de chat, ipv de 14 uur die jullie normaal gesproken gewend zijn in het weekeinde.

Vanaf zondag draaien we weer een normaal rooster.

Groeten en we Kletsen.com,

Denre
Citeren10.06.20100 likes
is dat wel een goed idee??? Zou daar geen narigheid van komen?
kussie bon
Citeren10.06.20100 likes
Zijn er niet genoeg moderator''s Denre op 12 juni,het lijkt voor kletsen geen goed idee maar misschien heb ik het wel mis??

Handd Denre fijn weekend

Oja bon ook een gezellig weekend zoennn
Citeren10.06.20100 likes
ach mensen ik neem toch aan dat we volwassen zijn he ?
em er is een mod word er gezegd toch laten we gewoon de mensen een fijn chatuitje wensen en de gene die toch gaan chatten zich gedragen moet geen probleem zijn in mijn beleving

mensen die uit gaan geniet er van en de rest gedraag je een beetje he
Citeren10.06.20100 likes
we hebben meer meegemaakt dat er uitje was en dat er dan figuren waren die zich niet konden gedragen maar wie weet dat het nu anders is als het kan zal oogje in zeil houden en wens de uit gangers een heel fijn weekend en geniet van elkaar kusssssssss knuffffff handdd Visser

Advertise here!!

Citeren10.06.20100 likes
Hoihoi,

Geen nood, tussen 10:00 en 16:00 zal het merendeel van de tijd een moderator aanwezig zijn op de chat en van 16:00 tot middernacht zal er continue een moderator aanwezig zijn op de chat

Groeten en we Kletsen.com,

Denre
Citeren10.06.20100 likes
das is mooi denre maaar degene die gaan goed uitje en geniet er zekers vanhartstikke goed
Citeren11.06.20100 likes
hoi Denre
Oud modje... misschien een idee om af en toe eens in te vallen.
groetjes Angelz

Adverteer hier