Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Suggesties/opmerkingen

Chat is zaterdag 12 juni gesloten ivm chat uitje

1

Advertise here!!

06.06.20100 likes
Hoihoi,

Ivm een chat uitje op 12 juni a.s. is de chat de gehele dag gesloten voor zowel gasten als leden.

De veiligheid van onze bezoekers staat bij ons voorop en aangezien wij op deze dag niet aan onze verplichtingen kunnen voldoen, hebben wij de moeilijke beslissing moeten maken om de chat voor een dag te sluiten.

Geverifieerde leden hebben die dag wel toegang tot de chat maar voor gasten en niet geverifieerde leden zal de chat de gehele dag gesloten zijn.

Dat er die dag geen moderators aanwezig zijn, wil niet zeggen dat de N&W niet gelden op de chat. Mensen die misbruik maken van de situatie, zullen hun geverifieerd lidmaatschap voor enige of langere tijd kwijtraken en kunnen een ban verwachten!

Groeten en we Kletsen.com,

Denre
06.06.20100 likes
kan het begrijpen maar is ook wat had gisteren een uitje en de chat bleef maar open
06.06.20100 likes
en met mods is alles wel veilig dan ?
06.06.20100 likes
denre, ik weet dat er nog weleens ophef over ontstaat, maar ik begrijp je heel goed, dus super goed van je, geniet van jullie uitje, het is jullie meer dan gegunt, dikke kus en knuf
07.06.20100 likes
even omhoog halen

Advertise here!!

08.06.20100 likes
ff omhoog halen weer
08.06.20100 likes
moet het iedere dag omhoog gehaald worden??........
08.06.20100 likes
ja bonneke, niet iedereen kijkt iedere dag op forum he
08.06.20100 likes
ow solly hoor sora degenen die mij kennen weten dat ik zit te dollen. Ik kijk wel iedere dag op forum............. Maar soraya, ik wens je nog een fijne dag, dikke kus en knuf
10.06.20100 likes
ff omhoog halen

1

Adverteer hier