Citeren20.11.20070 likes
Oh leuk , als ik door die keuring heen kom....wil ik wel bruidsmeisje zijn hoor , als ik maar niet op zo'n gare fiets van Zuurtje hoef

Advertise here!! |
Citeren20.11.20070 likes Oh leuk , als ik door die keuring heen kom....wil ik wel bruidsmeisje zijn hoor , als ik maar niet op zo'n gare fiets van Zuurtje hoef ![]() |
Citeren20.11.20070 likes ![]() ![]() |
Citeren20.11.20070 likes mag ik ook bruidsmeisje zijn of getuige??? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren21.11.20070 likes Lieve Bonneke,
das alleen bij huwelijk toch. Maar als het zover komt dan ben je de eerste hoor. Kussie en knufffffffff |
Citeren21.11.20070 likes ook voor jullie stel ik de verlovingsringen beschikbaar, hartelijk gefeliciteerd |
Advertise here!! |
Citeren21.11.20070 likes namens mij en me vrouw bieden wij jullie een nacht je door in dit mooie verblijf
![]() |
Citeren21.11.20070 likes Mededeling #2
Veur alle duidelijkheid wil ik U allen er up wijzen de het batige saldo in keiharde valuta helaas nog geen echte vurmen heet aengeneumen. Gisteren bijv. hebben we een deunatie meugen ontvangen in ongedekte checkes uit Zimbwabwe dus het meuge duidelijk zijn dat het van origine gelukkige paer zich inmiddels iets minder gelukkig aent veulen is. Dus het credo blijft keihard euvereind staen: Stort met euvervloed het liefst in euries. Want we willen veurkeumen dan Bertroesja zijn beut moet verkeupen. Namens het paer vriendelijk dank! |
Citeren21.11.20070 likes Mram,
Je bent een scheetje hoor. Een echt zomerverblijf! Tevens geschikt voor de wintermaanden. Dank je wel! Bertoesja en Biene |
Citeren21.11.20070 likes het is hier mekaar warm houden kan geen energie worden aangelegd en voor water moet je 5 km lopen maar het is een pracht onderkomen voor jong paar
groeten Visser |
Citeren21.11.20070 likes het vervoer....
[email=#@$%$%..ik]#@$%$%..ik[/email] krijg die foto's niet hier |