Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

Breaking News: Bertoesja gaet verleuven!!!!!!

1

Advertise here!!

Citeren20.11.20070 likes
Beste sjat-vrinden, Mijn vrind en collega Bertoesja heeft mij het veurecht geschonken u allen kond te doen van wedereum een verleuving op deze sjat-site veur de heuger gekwalificeerde sjat-fans. Bij deze kan u dus infeurmeren dat Bert zich virtueel heeft verleufd met een zeer aerdige dame van deze site. Ik kan u allen melden dat zij zeer gelukkig zijn en tevens afwachtende zijn van een veurstelijke donatie uwerzijds. De ringen zijn al verzeurgd door Mevr. Deurnreusje dus het paer stelt veural prijs op zeg maer de meer financiele deunaties (geen US dollars aub). Tevens is het gelukkige paer op zoek naer bruidsmeisjes en die kunnen zich aanmelden bij ondergetekende die de teutale eurganisatie van dit feestelijke gebeuren op zijn schouders heeft geneumen.

Veur alle duidelijkheid vermeld ik hier mijn rekeningnummer: ABN-Ammehoela: 52.06.666.666
Citeren20.11.20070 likes
oeee gaafffffffffff mag ik bruidsmeissie zijn heb al een mooie jurkie gekocht yeah
Citeren20.11.20070 likes
whahaha stelletje gekke
Citeren20.11.20070 likes
Ik wil eerst weten wie die geheimzinnige dame is
Citeren20.11.20070 likes
Leo Beste Kerl,

Mijn dank is groot veur deze mooie weurden. Ook mijn verleufde Biene is geheel ontdaen. Kerl, ik heb voor enkele dagen Chateaux des Sablons gehuurd. Jij en je verleufde zijn dan van heurte welkom om met Biene en mij een peur dagen door te vertoeven. Het Chateaux staat bekend om de zeer goede wijnen van hoog niveau.
Ik denk dat je euren daar wel naar zullen staan heur kerl. Deurnreusje danken wij veur de chamante ringen. Laat svp de deuten maar rollen op de rekening van Heer Leo. Het is veur een goede bestemming. Veur alle blijken van medevoelens dank u meude namens mijn verleufde Biene. Een kussssssss van Biene veur alle vreunden. Een hand veur iedereen en een kusssss veur de veule geschenken die nog te ontvangen zijn deur ons.
Kussss en hand namens het verleufde peur.
Bertoesja
Biene

Advertise here!!

Citeren20.11.20070 likes
Mededeling #1:

De potentiele bruidsmeisjes weurden perseunlijk deur Bert en ondergetekende gekeurd, waarvan akte.

Euver de geheimzinnige dame durf ik geen mededelingen te doen, dit laet ik geheel euver aan mijn confrere Bert.
Citeren20.11.20070 likes
hier al vast de bruids taart
Citeren20.11.20070 likes
hoeveel verlovingen staan ons nog te wachten en met wie mag ik mij verloven hahahahah
Citeren20.11.20070 likes
Ik heb vervoer,voor bruid en bruidegom..
Citeren20.11.20070 likes
de bolder kar??

1

Adverteer hier