Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Bestaat vriendschap via internet

Advertise here!!

Citeren05.05.20100 likes
Ik denk dat internet een goed medium is om mensen met elkaar in contact te laten komen en houden. In onze sociale kring kennen we meestal wel iemand die via internet met een andere in contact is gekomen, waar vervolgens een vriendschap of misschien zelfs een liefdesrelatie uit voortgekomen is.

Volgens mij voldoet internet prima als hulpmiddel (zoals de telefoon), om invulling te geven aan contacten t.b.v. vriendschap. Maar contact alleen via internet maakt nog niet gelijk dat het vriendschap is, daar is volgens mij meer voor nodig. Laten we dan ook vooral niet het medium internet overschatten en ieder contact wat we er mee leggen waarderen en het toejuichen als het daadwerkelijk vriendschap oplevert.
Citeren05.05.20100 likes
Definko.
Citeren05.05.20100 likes
Tuurlijk kan je vrienden over houden aan de chat

Ik heb boerharms hier op de chat ontmoet
Citeren05.05.20100 likes
ofje daar nou zo blij mee moet zijn Peet
Citeren05.05.20100 likes
ja ik heb hier een paar hele dierbare vriendschappen opgedaan, nooit in het echt gezien, maar de band die ik met hun heb is me heel dierbaar.

Advertise here!!

Citeren06.05.20100 likes
Ik maak echt een enorme vergissing door een stel mensen tekort tedoen Ik kan niet anders zeggen dan dat ik echt heel veel steun en echte vriendschap heb gevoeld in een tijd waar in ik die steun en vriendschap heel erg nodig had .....ik hoef de namen hier niet te vermelden om dat ze weten dat ik hen altijd in mn hart mee draag..

en deze lieverds heb ik gevonden en ontmoet via Internet
Citeren06.05.20100 likes
ook ik heb hier dierbare vrienden gevonden ze hebben mij door een moeilijke tijd heen geholpen en kan altijd op hun rekenen
Citeren06.05.20100 likes
Citeren07.05.20100 likes
Citeren07.05.20100 likes
indd peet dat is wel zo

Adverteer hier