|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Sommige zeggen dat vriendschap niet bestaat via internet ik geloof er wel in heb leuke vriendinnen leren kennen via internet dus mijn antwoord is JAH wil graag jullie mening horen.
Dikke kussssss Juutje (de gekke muts uit Brabant) |
Anonymous Undefined 65739 berichten wij hebben elkaar ook leren kennen via internet .
want internet is toch een sociaal medium die verder rijkt als de lokale ontmoetings plaatsen zoals cafe's en je kan er ook anoniem in blijven .
het jammere alleen is dat er ook misbruikk van gemaakt word en mensen niet eerlijk zijn om wie of wat ze zijn maar met een beetje ervaring pik je die er zo tussen uit |
ik geloof daar niet in, vriendschap via internet, valt altijd tegen als hem/haar in real ontmoet  maar goed misschien tref ik niet de juiste personen dat ken ook nog, Rick |
Naatje-Nenya Undefined 1699 berichten Vrienden via internet..
Ja tuurlijk kan dat als je idd de juiste treft, ligt natuurlijk ook wel aan jezelf he hihi
Maar zoals bv hier op klets met de uitjes, kan je toch een leuke vriendschap aan overhouden (zonder uitjes ook nog relatie's  )
Dus ja, als iedereen eerlijk is en gewoon doen zoals ze echt zijn dan kan dat wel degelijk.
Fakers pikt je er na verloop van tijd meestal vanzelf uit.
En dat tegenvallen waar Rickie het over heeft, bij vriendschap valt dat meestal nog wel mee maar als je voor een soort "relatie" gaat dan kan het wel eens knap tegen vallen.
Knufff
Naatje |
Anonymous Undefined 65739 berichten is ook hoe je je zelf opstelt maar ik heb genoeg vriendschap hier overgehouden zelfs contact met verjaarskaartjes en kerstpost mvg Visser |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten ik sluit niets uit,
Sluit echter ook niet makkelijk in.
Vriendschap is denk ik net zoiets als liefde,... je herkent het als het er is of,.... als je het kwijt bent. Ik denk dus in het mogelijke,... Als het dan voorbij komt zitten we iig samen op het goede spoor,..
|
Anonymous Undefined 65739 berichten je tekst doetje naam eer aan ik zeg Dreamon |
er zijn maar weinig mensen die ik via de chat als vriend/vriendin ziet.
als je denk dat ze vrienden zijn is het juist weer voorbij.
nee doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg
|
Anonymous Undefined 65739 berichten ik heb hier wel veel mensen in het echt gezien ja , en leuke tijden mee meegemaakt , sommige heb ik in mn hartje gesloten ja , maar velen ben ik idd weer kwijt geraakt maar ach in t echt raak je ook vrienden kwijt leren kennen via internet en prive vrienden worden ja van de 1000 zit er vaak wel eentje tussen waar het contact mee blijft , gek doen doe ik al elke dag |
Anonymous Undefined 65739 berichten Ik heb hier nog niemand in het echt ontmoet, maar ik ben dan ook pas sinds gisteren lid :-)
ik denk zeker dat het kan, waarom niet? Als er een klik is, is er een klik. Of het nu online is of in de rij voor de kassa van de supermarkt... |
|