Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Ben me rot geschrokken

Advertise here!!

Citeren17.05.20060 likes
Komt mijn zoontje van 5 een ijdje geleden huilend binnen. Kijk ik hem aan en schrik me rot. Zit er op zijn voorhoofd een buil van 5 cm doorsnee en ongeveer al 1 cm hoog en ookal blauw en rood met een schaafwondje er bovenop. Ik de huisarts gebeld en kon meteen even langs komen. Ziet er niet zo fraai uit, maar hij dnekt dat het verder wel meevalt. Moet hem wel in de gaten houden met het oog op een eventuele hersenschudding.
Het gaat nu redelijk goed met hem, hij ligt op de bank bij te komen, want was net helemaal overstuur.
pfffffffffffffffff ben me echt rot geschrokken
Moest het ff ergens kwijt.

Tess xXx
Citeren17.05.20060 likes
Jeempie Tes,

Dat is zeker schrikken zeg!
Ik wens jullie alle sterkte en zalduimen dat het toch nog allemaal meevalt.

Liefs,
Anita
Citeren17.05.20060 likes
das vervelend zeg tes,
sterkte met je zoontje!
alles zal vast wel goed komen!

kuss kirsten!
Citeren17.05.20060 likes
Ben nu al wel weer behoorlijk van de schrik bekomen en Jorin ook.
In eerste instantie ging hij op de bank liggen en viel zelfs in slaap. Dacht echt even dat het toch helemaal mis was, maar het valt allemaal heel erg mee. Hij is nu aan het spelen en lijkt behalve van wat pijn nergens bijzonders last van te hebben.
Heb al wel een foto gemaakt van zijn buil, leuk voor zijn plakboek ;)

Groetjes Tess xXx
Citeren17.05.20060 likes
blij te horen tess!!!
fijn dat ie weer speelt!

kuss kirsten!

Advertise here!!

Citeren17.05.20060 likes
wat had hij gedaan tes??
Citeren17.05.20060 likes
Tis nogal een wildebras en een beetje een onbenul. Nu er weer met blote benen gelopen kan worden, zitten zijn knieën en schenen al weer helmaal vol met pleisters. Hij rent veel en tild daarbij zijn voeten niet goed op en dan ligt tie weer.
Maar goed dit maal was het dus op zijn hoofd. VAn de stoep op de straat als ik het goed heb begrepen van zijn zus die erbij was <6 jaar>
Gelukkig was het dat want ik begreep van hem in de eerste instantie dat tie uit een klimrek was gevallen. Das nogal een groot verschil.
Hij ligt nu op bed te slapen, vanavond zal ik nog wel een paar keer naar hem toe gaan om te kijken of tie nog steeds alert reageert. Echt veel zorgen maak ik me nu niet meer, omdat tie al wel weer lekker is wezen spelen vanmiddag.

Groetjes Tess xXx
Citeren17.05.20060 likes
tja ....kids, je moet ze in de gaten houden...moet je mij niet zeggen
maar ik hoop dat hij zich nu al beter voelt, en als ie aan het spelen was vanmiddag dan komt het heus wel goed hoor !!

dikke kusss voor jullie van mama xxxx
Citeren18.05.20060 likes
Het ziet er goed uit zijn bult vanmorgen. De zwelling is een beetje verspreid over zijn voorhoofd, maar nog wel zo dat het meteen opvalt. Alleen is hij <gelukkig> niet zo blauw geworden als dat ik had verwacht.
Toen hij vanochtend wakker werd was hij al meteen weer zo mondig als altijd. Pffff en dat op de vroege morgen <gg>
Wel maakt hij er danig misbruik van dat hij zielig was. Zijn zussen moesten allerlei dingen voor hem doen en hem ontzien omdat hij een zere bult had. De meiden deden dat ook nog hihihi
Tot hij hun favoriete plekkie op de bank ging op eisen. ( ze willen allen in het zelfde hoekkie op de bank zitten en dat terwijl de bank groot genoeg is voor 5 á 6 kids, word soms zo moe om dat gekibbel om dat ene plekkie , maargoed dat terzijnde)
Ik zei toen tegen hem als hij denkt nog zo zielig te zijn dat hij bepaalde dingen niet meer zelf kan dat tie dan maar weer op bed moest gaan liggen en dat tie dan niet naar school kon gaan.
Dat vond hij niet zo'n goed plan en stopte meteen met zijn gepiep hahaha
Ik moest er inwendig wel om lachen, hoe hij het voorelkaar kreeg dat zijn zussen vanalles voor hem deden. Daar stopten ze wel mee toen ik zei dat hij niet meer zo zielig is <lol>

Groetjes Tess xXx

Adverteer hier