|
|
|
hunterleo Undefined 89 berichten Langs deze virtuele weg willen Hunterleo & Schorpioentjuh officieel hun kletsen-verloving aankondigen. Schorp wil graag heel veel digitale kadootjes ontvangen, dus hou U vooral niet in! Hunter wil graag geld (in t laatje) zien dus laat maar komen die centen want we willen heel exclusief op huwelijksreis dus...
Alvast bedankt voor uw medewerking en begrip!!!
Het droompaar. |
Anonymous Undefined 65739 berichten Heej wat leuk, heel veel virtuele genot en geluk en cadeautjes  dit is voor leo geld in laatje hihihi
en dit is voor schorpioen pas open maken als je in bed bent beland.
veel virtuele geluk
Gr Wonder 
|
Anonymous Undefined 65739 berichten veel suc-6 en enorm veel liefde gewenst ...
dat het geluk aan jullie kant mogen zijn hihihi..
greetzzz:
...~~** mariska & pascal **~~...
|
hunterleo Undefined 89 berichten Owh geweldig lieverds... Dank jullie voor de mooie kadootjes! Ik ga gauw ff dat geld tellen Wonder en Schorp gaat de pakjes uitpakken straks. Ook Maris & Pascal bedankt voor het mooie plaatje!
Liefs,
Het droompaar |
schorpioentjuh Undefined 625 berichten thnxx voor de berichtjes:D:D
euhh wonder ik heb pakkie open gemaakt maar kom op een of ander uploadsite en me schatje is druk met zijn centjes te tellen dus ken hem niet storen wat dat voor site is whahaha:P:P
dikke kusss van schorp en me schattie:D:D:D |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Beste Leo,
Kerl van heurte met je verleuving. Das een goede zaak kerl. perhaps komt er een beetje reugelmaat in je leven. Al dat gewerkt en de financieen in de gaten houden kost een beul eneurgie.
Best Scheurp, Ik weet dat je veur het kiezen van Dhr, Heunter een goede keus gemaakt heb. Hij is een goede partij in het leuven van de liefde. Een der beste veulgens mij. Een man met veul duiten in z'n panteulon. Ik heup dat alles naar wens zal leupen in jullie nog prille bestaan toekedder. Een Keusssssssss veur Scheurp en een heunddddddddddd veur Leo.
Dr. Proff. Bertoesja de la Montagne du ruisseau |
Anonymous Undefined 65739 berichten Best Paar Heunter/Scheurp,
Veur ik het vergeut, ik heb veurig jaar mijn studie theologie afgerond. Heden ben ik beveugd om piepel in de echt te meugen verbinden. Als vreund zal ik dat naturellement veur niets doen.
Denk er euver heur.
Bertoesja |
vrouwtje_48 Undefined 411 berichten hey van harte met jullie verloving we wensen jullie saampies heel veel geluk
 veel liefs ron en peetje |
hunterleo Undefined 89 berichten Heerlijk zo veel fijne reakties. Schorp en ik zijn heel blij. Wel tof dat de weledele Heer Bertoesja tegensweurdigs ook in de echt mag verbinden, zijn aanbod nemen we zeker in beraad. En veur niks ook nog eens! Nu wij als stel weten dat hij theologie heeft gestudeerd doet ons dat dat eneurm geruststellen want er leupen wat verknipte domineus rond heur. Euverigens valt mij mij de inkeumsten qua centjes nog even tegen. Doneer naar naar harte lieve beste vrinden, want de zaak betreffendede de veurkennis gaat mij financieel de kop kosten qua advocaet en dat kunnen we onze Schorp niet aendoen naturlemant. Zij wil ook wel eens een weekje of wat naar Hawai. ciao ciao,
Het gelukkige paer. |
shor en hunt van harte met jullie verloving
heb voor jullie ook een kadootje
 een peper en zoutstel
|
|