Citeren14.05.20090 likes
nu ruim een maand 40 te zijn voelt nog steeds heel erg goed hahahahahahahha
Advertise here!! |
Citeren14.05.20090 likes nu ruim een maand 40 te zijn voelt nog steeds heel erg goed hahahahahahahha |
Citeren14.05.20090 likes dacht echt dat je al tegen de aow aan liep bonn zo lang lijkt het al geleden ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren14.05.20090 likes whaaaaaaaaaaa gekke visser, dan moet je toch vaker hier komen kijken hahahahahha. Maar goed ik voel me nog absoluut geen 40 zoals je weet, en komende zaterdag wordt weer een geweldige dag, de tweede springwedstrijd van de 35 plus groep. We beginnen al nerveus te worden, ik kan amper zitten nu, want ow wat hebben we fanatiek getraind vanavond. Morgen nog 1 keer trainen, maar ik heb mijn doel nu al bereikt, ik ga in ieder geval de flakflik en salto springen, ik kan hem en ik heb er knetterhard voor getraind dit seizoen.Ik hoop dat we de jeugd eens zullen verslaan dit jaar. Ik wens je een fijne avond, dikkke kuss en knuffffffffffffffff ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren14.05.20090 likes avond is bijna om bonn ja mijn seizoen zit er op tot 7 september maar heb 2 korte vakantie's in vooruitzicht maar het eerste is 13 juni dag oostende en kijken hoe het daar is wens je voor straks welterusten ![]() ![]() ![]() |
Citeren15.05.20090 likes das mooi bonneke en zo hoor t ook, lkkr door gaan waar je mee bezig ben, zet m op zaterdag je kan t ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren15.05.20090 likes kussssssssssss bonneke wacht maar tot je 41 bent whahahah voelt gelijk een stuk anders dan whahaha:D |
Citeren15.05.20090 likes ow is dat zo paulus, vertel eens???? Je maakt wel heel nieuwsgierig nu, ik kan het me nog niet voorstellen, alles werkt nog perfect en ik doen nog zoveel en voel me ook nog jong. Dikke kuss en knufff
Tornado, thanks succes kan ik wel gebruiken, morgenochten om 7.45 sta ik de sporthal, de kleintjes helpen met begeleiden tijdens de wedstrijd, die is om 11.30 afgelopen en dan moet ik met de jeugd om 11.45 beginnen met de wedstrijd. Maar de trainingen gingen goed, heb alleen ontzettend spierpijn..........is te fanatiek getraind denk ik, maar goed we zien wel, ik heb er in ieder geval heel veel zin in. Dikke kuss en knuffff Visser, jammer dat het seizoen is afgelopen, wij gaan nog door tot eind juni met trainingen en die zijn altijd onwijs gezellig, we hoeven niet meer de trainen voor wedstrijden en het zijn dan eigenlijk een beetje pretlessen, niets moet alles mag. Verder wens ik je fijne uitjes toe, en geniet ervan, dikke kuss en knufffffffff |
Citeren15.05.20090 likes krijgen we nog weer gebak? ![]() ![]() ![]() |
Citeren15.05.20090 likes waarom moet ik weer gebak geven??? ................. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren15.05.20090 likes omdat je over de 40 ben denk, achhhhhh ja 40 is ook lkkr |