Citeren08.04.20090 likes
bon van harte met je verjaardag
wens je een fijne dag toe
kusssssssssssssknuffffffffffff schorpie
wens je een fijne dag toe
kusssssssssssssknuffffffffffff schorpie
Advertise here!! |
Citeren08.04.20090 likes bon van harte met je verjaardag
wens je een fijne dag toe kusssssssssssssknuffffffffffff schorpie |
Citeren08.04.20090 likes Ook van mij hartelijk gefeliciteerd met je 40ste verjaardag
maak er maar een fijne dag van kussssssssssssssssssss en knufffffffffffffffffffffffff |
Citeren08.04.20090 likes bonnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn lekker wijffie... gefeliciteert met je verjaardaggggggggg. nu krijg je 40 mega lebbers van me en knuffie's.. kusssssssssssssss ![]() |
Citeren08.04.20090 likes heey bonn
hartelijk gefeliciteerd met je 40 e dikke kussssssssssssssssssss |
Citeren08.04.20090 likes wow, dank jullie wel allemaal, ik heb hier al 2 keer 40 rozen gekregen dus 80 rozen. Ook nog meer bloemen, ik geniet er enorm van. Dit is het dan even voor dit moment en ga even weer naar mijn visite, maar dank jullie wel voor jullie felicitaties, doet me erg goed, dikke kusssssssss en knuffffffffff voor jullie allemaal |
Advertise here!! |
Citeren08.04.20090 likes he meisie
welkom bij de klup van VEERTIGERS van harte en ik hoop dat je een superdag mag hebben SMAKKERD |
Citeren08.04.20090 likes Bonneke ,gefeliciteerd en nog vele jaren ![]() kuss Babs |
Citeren08.04.20090 likes `Heeeeeeeeeee bonbonnetje 40 jaar toppy kussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss sssssssssss |
Citeren08.04.20090 likes |
Citeren08.04.20090 likes dank jullie wel allemaal voor de lieve felicitaties, ik heb een super leuke en fijne dag gehad. Mijn huis staat vol met bloemen.echt heel gezellig, morgen krijg ik nog een paar mensen van de springgroep en mijn trainster. Ik heb ook helemaal dubbel gelegen vanavond, ik ben gek op chocola, en komt manlief thuis van zijn werk, en wat denk je.....................................een mega grote paashaas van chocola, wordt al beroerd bij de gedachten als ik die helemaal op moet eten hahahahaha.Verder heb ik van mijn dochter deodorant en doos chocola gekregen met een hele lieve kaart. Van mijn ene zoontje ook chocola met 2 hyancintjes, en van mijn andere zoon, die heeft een mega cake gemaakt in hartvorm met koekjes en snoep erop. Heb in de loop van de dag constant visite gehad, van mijn werk heb ik een hele leuke kaart en mega bos tulpen in allerlei kleuren. Groot feest had ik al gegeven voor mijn familie en zo en van dat geld heb ik een nieuwe tuinset gekocht. Kortom ik ben mega verwend en het voelt helemaal super. Dank jullie wel allemaal, het is voor mij een onvergetelijke verjaardag geworden. Dikke kuss en knufffffffff |